Google Adwords paskyros valdymo perdavimas partneriams. Ką reikia žinoti?

0

Praėjusią savaitę SEM.LT specialistas Darius Web seminare su Vladu Sapranavičiumi diskutavo apie Adwords paskyros valdymo perdavimą partneriams. Pilnas Web seminaro įrašas bei pagrindinės Dariaus mintys – šiame SEM.LT blog’o įraše.

Pagrindinės mintys raštu 

Patiems valdyti Google AdWords paskyrą ar samdyti išorinį tiekėją? Jei samdote, kas ir koks turėtų būti jūsų partneris – media agentūra, specializuota skaitmeninės rinkodaros agentūra ar laisvai samdomas darbuotojas?

Patiems ar samdyti?

Pirmiausia pačiam verslui reikėtų įsivertinti, ar įmonė turi pakankamai resursų: laiko ir kompetencijų patiems efektyviai valdyti savo Google AdWords paskyrą. Patiems tuo rūpintis įmonės viduje yra visiškai normali praktika, kuri turi ne vieną privalumą. Visgi, jei Google produktai yra svarbus kanalas, generuojantis dideles pajamas, tam yra skiriama pakankami laiko ir investicijų, reikėtų pagalvoti apie išorinį tiekėją, kuris šioje srityje specializuojasi ir yra sukaupęs rimtą patirtį. Sutaupyti ar pasiekti geresnių rezultatų beveik visuomet yra kur.

Jei priimate sprendimą savo Google AdWords paskyrą patikėti specialistams, ką rinktis?

Kaip ir agentūra agentūrai nelygu, taip ir laisvai samdomas darbuotojas laisvai samdomam darbuotojui nelygu. Painus sakinys, visgi, čia jis labai tinka.

  • Jei Google produktai yra svarbus kanalas verslui, tam yra skiriama pakankami laiko ir investicijų, reikėtų pagalvoti apie rimtą, patikimą partnerį.
  • Jei kanalas nėra svarbus, Google AdWords paskyra nėra išsami – galite efektyviai dirbti su mažesnę patirtį turinčia agentūra ar laisvadarbiu. Rimta agentūra ar geras laisvadarbis „neturės ką su ja veikti“ ir, tikėtina nesukurs tiek pridėtinės vertės kiek galėtų.

Kaip turėtų atrodyti rimtas partneris?

Mano galva, svarbiausia yra vertinti patirtį:

  1. patirtį dirbant su skirtingais projektais;
  2. patirtį dirbant su įvairiomis rinkomis;
  3. patirtį dirbant skirtingose šalyse;
  4. patirtį dirbant su skirtingais Google produktais;

Iš dalies patirtį parodo ir valdomų paskyrų apimtis, biudžetų dydžiai.

Google sertifikuotos agentūros statusas – svarbu. Jis suteikiamas nevisiems. Agentūra turi atitikti tam tikrus reikalavimus. Tai yra lyg savotiška rekomendacija. Ir ne nuo bet ko, o nuo paties Google.

Google produktų žinias patvirtinantys egzaminai – iš dalies svarbu, visgi nėra pagrindinis dalykas. Daug svarbiau yra patirtis.

Renkantis partnerį, galite paprašyti pateikti sėkmingai įgyvendintų kampanijų/projektų pavyzdžių, kurių rezultatas būtų aiškiai pagrįstas skaičiais bei pritaikytus nestandartinius sprendimus.

Kaina neturėtų būti pagrindinis elementas renkantis rimtą partnerį.

Ir dar vienas, kiek subjektyvus elementas, kuris man asmeniškai yra svarbus – įmonės vidinė kultūra, filosofija, požiūris į bendrą darbą.

Share.

About Author

Darius

Leave A Reply