Ar tikrai SEO nebeveikia?

LinkedInShare

Google prieš kelias savaites užsiminus, jog siekiant apkarpyti pernelyg optimizuotų tinklapių pozicijas, bus keičiamas Google algoritmas, pasaulinė SEO bendruomenė ūžia iki šiol. Naujiena aptarinėjama nuo populiariausių specializuotų portalų iki diskusijų  socialiniuose tinkluose.

Nors balandžio 24 d. paskelbtas atnaujinimas dar nėra pilnai juntamas visame internete, o pirmieji atgarsiai atėjo iš gimtosios Google Amerikos, paskutinio, Google Penguin pavadinto atnaujinimo signalai matomi ir nedidelėje mūsų rinkoje. Tiesa, jis palietė ne visus optimizuotus tinklapius.

Priešingai nei pirmasis didelis Google algoritmo atnaujinimas, Google Panda, “Pingvinas” palietė keturis kartus mažiau tinklapių.

Paskutinis Google algoritmo atnaujinimas

Visgi, pokytis gali būti ženklus, ypač tiems tinklapiams, kurie optimizuoti siekiant ne vertės lankytojams, bet visų pirma greito rezultato – aukštų pozicijų per trumpą laiką. Google’as skelbia, kad paskutinio algoritmo atnaujinimo tikslas yra iškelti vartotojui didesnę vertę turinčius tinklapius ir apkarpyti pozicijas tų, kurie turi mažą vertę.

Pastebime, kad kyla pozicijos senesnių, naudingą informaciją vartotojams pateikiančių svetainių, kurios optimizuotos nesivaikant trumpalaikės naudos. Vienas svarbiausių dalykų yra tinklapio turinys, kurį Google’as pradėjo vertinti dar rimčiau, todėl ilgainiui jo reikšmė dar didės. Taigi, atsakant į klausimą “ar SEO nebeveikia?”, galima drąsiai teigti, kad veikia, tačiau tik atliekamas specialistų, sekančių tendencijas ir planuojančių toli į priekį.

Daugelio tinklapių savininkus norime nuraminti – jūsų tinklapių, jei jie optimizuoti žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą, naujieji atnaujinimai neturėtų paveikti. Tačiau jei kyla abejonių, verčiau susipažinkite su būdais išvengti Google’o nemalonės arba kreipkitės į SEO specialistus.

Paprasčiausias būdas patikrinti ar nukentėjote nuo “Pingvino” – “Google Analytics” sistemoje patikrinti organic lankomumo pasikeitimus po balandžio 24 d., kai išėjo šis atnaujinimas. Taip pat galima buvo nukentėti ir po balandžio 19 dienos, kai išėjo Panda 3.5 atnaujinimas.



LinkedInShare
This entry was posted in Google, SEO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Ar tikrai SEO nebeveikia?

  1. Pingback: Trumpai apie “nenatūralias” nuorodas | SEM.LT blog’as

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>