Nuolat atsinaujinantys Google algoritmai internetinių svetainių valdytojams dažnai sukelia nemažai streso. Ir nebe priežasties. Internete galite rasite daug pavyzdžių, kaip nuo Google algoritmų nukentėjusios svetainės nebesugeba atsigauti, taip prarasdamos ne tik didelę dalį srauto, tačiau kartais ir didžiulius kiekius pajamų. Ramesni dėl Google algoritmų gali jaustis tik white-hat SEO šalininkai, kurie neturi priežasčių, dėl ko bijoti. Tiesa, kartais SEO agentūros taip ir nepasako, kokiais metodais bus naudojamasi ir tada nutinka taip, jog staiga reikia kreiptis kažkur kitur. Google nuobaudos paveiktą klientą gelbėti teko ir mūsų agentūrai.
Nuo 2014 metų spalio 15d. itin didelius srauto pokyčius pastebėjome konkurencingoje sekso prekių rinkoje dirbančio kliento internetinėje parduotuvėje. Palyginus srautą iš organinės paieškos spalio 16d. (po kritimo) su srautu spalio 22d. (lygiai po savaitės), matėsi net 54% srauto kritimas.
Prieš tai su klientu dirbusi agentūra buvo nupirkusi nuorodų straipsnių direktorijose, taip pat svetainė turėjo site-wide nuorodų iš susijusio turinio svetainių banerių. Buvo padarytas nukreipimas iš kito įmonei priklausančio už’spam’into domeno.
Nuorodos straipsnių direktorijose atrodo taip:
Siekiant atsikratyti Google suerzinusius internetinės svetainės požymius, visos potencialiai blogos nuorodos buvo pašalintos rankiniu būdų, o nukreipimas iš užspaminto domeno panaikintas. Visos kitos nuorodos, kurių nepavyko išimti, buvo pateiktos per Google Disavow Tool, kad vertindamas svetainės išorinių nuorodų tinklelį Google jų nebeskaičiuotų.
Praėjus 1,5 mėn. nuo atliktų darbų, svetainės srautas pradėjo atsigauti ir nuo gruodžio pradžios augo toliau.
Kaip matyti šiame pavyzdyje, svetainių atgaivinimas po nuobaudų gavimo dažniausiai būna susijęs su juodųjų SEO praktikų padarinių naikinimu. Prieš pradedant bet kokius SEO darbus su agentūra, būtina išsiaiškinti, kokios taktikos bus naudojamos. Ir nors SEO agentūrų yra tikrai nemažai, geriausia rinktis tas, kurios gali užtikrinti white-hat SEO, dirbdamos ne prieš Google, bet su Google. Ir nors šioje sėkmės istorijoje viskas bagėsi laimingai, toli gražu nevisada nuo Google nuobaudų nukentėjusias svetainės pavyksta pilnai atgaivinti, nepaisant pastangų, profesionalumo bei investicijų kiekio.
2 Comments
Jonai, labai reikėtų pagalbos. Svetainė buvo “nukirsta” po 2014 spalio vidurio. Pamažu kylam, bet SEO straipsniai sunkiai gelbėja. Vidinis SEO ribotas svetainės specifikos. Panašu, kad googlas nemėgsta skelbimų svetainių
Labas Vitai, pirmiausia reikėtų išsiaiškinti dėl ko gavote nuobaudą (pvz.: ar neturėjote netinkamų, spam’inių nuorodų). Tai suteiktų įžvalgų, kokios galėtų būti pagrindinės problemos, kurias ir reikėtų spręsti.