Daugėja reklamos turinio tinkle

LinkedInShare

Gruodį paskelbusi metines prognozes ZenithOptimedia šią savaitę paskelbė atnaujintus skaičius. Bene įdomiausias dalykas yra prognozuojamas ženklus turinio tinklo reklamos kiekio augimas (milijonais JAV dolerių) :

2010 2011 2012 2013 2014
Turinio tinklas 22,497 27,343 32,865 39,439 47,748
Klasifikuoti skelbimai 11,408 11,129 12,011 12,872 13,866
Reklama paieškoje 33,766 37,975 43,782 50,480 57,773
Iš viso

67,670 76,447 88,658 102,791 119,387

Stabiliai auga ir reklama paieškoje, kurios didžiąją dalį sudaro Google reklama, tačiau turinio tinklas vejasi paiešką. Vadinasi, besireklamuojančių Google AdSense, TradeDoubler, kitose platformose kiekvienais metais tik daugėja. Daugėja ir reklamos socialinėje žiniasklaidoje (soc. tinklai, forumai, blogai ir kt), kuri dabar sudaro 16,1% visos turinio tinklui priskiriamos reklamos  (taip pat mln. dolerių):

2011 2012 2013 2014
Socialinė žiniasklaida 3,937 5,291 6,941 8,833
Turinio tinklo dalis (%) 14.4 16.1 17.6 18.5

Pernai LeWeb2011 konferencijoje kalbėjęs Google vadovas Eric’as Schmidt’as patvirtino, kad socialiniai tinklai įtakoja svetainių reitingus. Vis didėjanti socialinės žiniasklaidos dalis tik patvirtina, kad ateityje tai taps vienų pagrindinių vartotojų pasiekimo kanalų daugelio šalių kompanijoms.

LinkedInShare
This entry was posted in Google, Marketingas and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>