Efektyviausi interneto marketingo kanalai. Apklausos duomenys.

0

Visų pirma, čia nerasite lentelės, kurioje būtų išvardintos šalys ir efektyviausi kanalai kiekvienoje šalyje. Tai 2012 m. kovą paskelbtos pasaulinės apklausos duomenys, atskleidžiantys kokios priemonės, marketingo specialistų įsitikinimu geriausiai veikia internete. Matavimo rodiklis – ROI (investicijų grąža).

Kaip rodo žemiau pateiktas paveikslėlis, geriausiai vertinamų kanalų trejetukas iš esmės dviem trečdaliais “užkabina” paieškos sistemas (pirmiausiai – Google).

SEO, email ir PPC tipo reklama geriausiai vertinami interneto marketingo kanalai

Geriausiai vertinama interneto marketingo (IM) priemonė, pasižyminti geriausia investicijų grąža, marketingo specialistų įsitikinimu yra SEO (svetainės optimizavimas paieškai). 31% apklaustųjų SEO investicijų grąžą įvardino kaip puikią, 48% – kaip gerą.

Antroje vietoje tarp IM kanalų yra el. paštas. Jo veiksmingumą investicijų grąžos prasme teigiamai įvertino atitinkamai 23% ir 47%.

Lyderių trejetą užbaigia PPC (mokėk už paspaudimą) tipo reklama, dažniausiai tapatinama su Google AdWords. Teigiamai vertinančių tokio sprendimo atsipirkimą yra 58 % (14% ir 44%).

Socialinė medija, apie kurią pastaraisiais metais daugiausiai ūžiama, kol kas yra viso labo 5-a su 44% atsiliepimų “puikiai” ir “gerai”. Tikėtina, kad prastesni socialinės žiniasklaidos vertinimai įtakojami paties kanalo naujumo ir daugelio marketingo specialistų žinių trūkumo šioje srityje.

Apklausoje dalyvavo 846 respondentai: 70% – kompanijų marketingo skyriai ir 30% – marketingo agentūros. Daugiau informacijos apie šį tyrimą galima rasti čia.

Share.

About Author

Leave A Reply