Google Authorship parodymų sumažinta 20-40%

0

Turbūt esate pastebėję Google Authorship nuotraukos išvedimą paieškos rezultatų puslapiuose (angl. SERPs), pavyzdžiui :

Google Authorship

Google Authorship

Pavyzdyje vedama užklausa “greitos paskolos”, rezultatas matomas antrame paieškos rezultatų puslapyje.

Jau spalio mėnesį Google paskelbė, kad, norėdami sumažinti žemos kokybės svetainių skaičių pirmame paieškos rezultatų puslapyje, jie nusprendė griežčiau kontroliuoti Google Authroship nuotraukų parodymus SERP’uose. Google nustatė, kad rodant apie 15% mažiau neautoritetingų autorių, SERP’ų rezultatų kokybė pagerėja.

Ką tai reiškia jums?

  1. Google Authorship kaip automatinis CTR didinimo įrankis nebeturėtų taip gerai veikti, nes tiesiog prie neautoritetingų autorių įrašų nuotraukos nebebus rodomos arba bus rodomos rečiau.
  2. Norėdami, kad jūsų nuotrauka prie įrašų būtų išvedama, reikia būti aktyvesniems ir populiariems G+, rašyti įdomų ir kokybišką turinį, kuriuo kiti noriai dalinasi.

Deja per nustatymus negalima niekaip nustatyti, kad jūsų nuotrauka būtų rodoma visada. Google tokiu tikslu sukūrė specialų algoritmą, kuris ir parenka, kada nuotrauka išvedama, o kada ne.

Share.

About Author

Rasa

Pareigos: Head of SEO, SEO specialistė ir pranešėja. SEO industrijoje Rasa dirba jau daugiau nei penkerius metus, savo žinias nuolat tobulindama tarptautinėse skaitmeninės rinkodaros konferencijose bei seminaruose. Nepriklausomai nuo to, su kokio dydžio įmone dirba, Rasa visada didžiausią dėmesį skiria rezultatui ir ieško labiausiai konkrečioje srityje veikiančių, vertę kuriančių sprendimų.

Leave A Reply