Interneto marketingas 2014 – ais – tendencijos ir prognozės.

0

Kiekvienų metų sandūroje žinomos marketingo agentūros pateikia savo prognozes naujiesiems metams – kokios naujos tendencijos vyraus, į kokius sprendimus, tikėtina, bus labiau verta investuoti, kokios naujos galimybės atsivers reklamuotojams.

Mūsų pateikiamos prognozės ir tendencijos paremtos ne vienerių metų patirtimi ir naujausiomis rinkos žiniomis. Šios tendencijos apima nedidelę, bet ypatingai svarbią marketingo dalį – marketingą paieškos sistemose. Susipažinti su jomis naudinga tiek didelių tarptautinių kompanijų marketingo žmonėms, tiek startuojančių nišinių el. komercijos projektų vadovams.

SEO

  • Jei vartotojas anksčiau pats turėjo ieškoti informacijos tarp paieškos rezultatų, dabar paieškos sistema tyrimų ir vartotojo elgsenos pagrindu stengiasi jam pateikti visą susijusią informaciją paieškos rezultatų lape.

SERP pokyčiai

  • 2014-ais metais daugės enciklopediškai pateikiamos informacijos (Knowledge Graph). Taip plėsdamas pasirinkimą tarp savo šaltinių Google gali įtakoti šiokį tokį organinio srauto sumažėjimą svetainėms.

Knowledge graph pokyčiai

  • Google paieškos sistema siekia, kad vartotojas internete turėtų identitetą, kuriam būtų priskirtas tam tikras pasitikėjimas – tai vienas iš faktorių, turinčių įtakos svetainių reitingavimui paieškoje. Todėl didės autorystės ir prekės ženklo identiteto svarba reitinguojant paieškos rezultatus.
  • Didėja ir didės mobilių paieškų skaičius ir svarba. Google algoritmas vertina ir svetainių pritaikymą mobiliesiems įrenginiams, tad nepritaikytoms išmaniesiems telefonams ar planšetiniams kompiuteriams svetainėms reitinguotis aukštai bus sunkiau.
  • Savo pozicijas paieškoje stiprins įmonės, kurių strategija paremta naudinga vartotojo patirtimi, kokybiško turinio kūrimu bei ilgalaikiu prekės ženklo stiprinimu. Paieškos sistema labiau vertins svetaines, kurios vartotojui suteiks realią naudą, o siekiantys tiesiog greičiau reitinguotis paieškoje neturės daug priežasčių džiaugtis.

AdWords/Google reklama

  • Mokamos paieškos rezultatuose 2014-ais didės dėmesys vartotojų patirčiai gerinti ir vartotojų elgsenai. Į tai bus orientuotos efektyvių kampanijų strategijos ir sprendimai.
  • Toliau didės mokamos reklamos įtaka vartojo pasirinkimui trp Google paieškos rezultatų. Jau dabar didėja reklaminiams pranešimams skiriamas plotas, keičiasi skelbimų pateikimas.

Dideja AdWords reklamos itaka

  • Tobulėjant ir atsirandant naujoms techninėms galimybėms – keičiasi ir keisis pačių reklamuotojų supratimas ir poreikiai. Tiksliau ir detaliau bus nagrinėjami vartotojų elgsenos rodikliai,  segmentuojami svetainės lankytojai, kuriamos sumanesnės remarketingo strategijos. Tiksliau ir išsamiau matuojama interneto kampanijų sukuriama vertė, investicijų grąža.
  • 2014 m. pirmą ketvirtį planuojamas Youtube reklamos įgalinimas Lietuvoje lems didesnį reklamuotojų dėmesį šiam kanalui. Dalis reklamuotojų  išskirs atskiras biudžeto eilutes stiprinti prekės ženklo pozicijas šiame kanale.
  • Augant mobilių paieškų skaičiui, didesnis dėmesys bus skiriamas vartotojams pasiekti mobiliuose įrenginiuose. Kuriamos sumanesnės kampanijos mobiliesiems įrenginiams, daugės reklamos mobiliose aplikacijose.

Share.

About Author

Leave A Reply