Įspūdžiai iš konferencijos Londone Search Boot Camp

0

Ketvirtadienį po mūsų pranešimo El. Komercijos ’15 konferencijoje (SEO 2015 – kas naujo?) susikroviau daiktus ir išskridau į Londoną Search Boot Camp konferenciją pasižiūrėti, kuo gyvena SEO specialistai užsienyje. Aišku, neapsieita ir be nuotykių: kartu su visais teko evakuotis iš Vilniaus oro uosto dėl melagingo pranešimo apie bombą. Skrydis vėlavo keletą valandų, bet ir nuskristi, ir numigti, ir sudalyvauti konferencijoje spėjau.

Konferencija Londone

Deja Londonas pasitiko nekokiu oru

Kaip ir visose konferencijose, taip ir šitoje buvo ir naudingų, ir nuobodžių pranešimų. Įdomiausia buvo paklausyti apie “content” marketingą, nuorodų tinklelio kūrimą ir sėkmės atvejus iš UK agentūrų.

Mažo biudžeto ir efektyvios SEO kampanijos

Šmaikštus ir įdomus pranešimas “How to Run successful SEO Campaigns on a small budget”

Kalbant apie “content” marketingą, charizmatiškas pranešėjas iš Brighton’o Kelvin Newman priminė, kaip reiktų galvoti apie turinio kūrimą.

  • Pirmiausia reikia identifikuoti savo auditoriją.
  • Po to sugalvoti, koks turinys jai būtų įdomus.
  • Tik tada pradėti kurti jai aktualų turinį.
  • Investuoti į turinio populiarinimą (jei išleidote kelis šimtus eurų įdomaus video sukūrimui, kodėl nenorite investuoti dar keliasdešimt eurų į jo populiarinimą naudojant mokamą reklamą, naujienlaiškius ir t.t.). Tinkamai turinio nepopuliarinant jis taip ir liks nematomas, nors ir labai įdomus.
  • Įvertinti ir išsimatuoti rezultatus. Ar kuriamas turinys pasiekė norimų rezultatų ir kokiais rodikliais jis matuojamas.

Kaip ir nieko naujo, bet buvo įdomu.

Popiet vyko diskusijos grupėse, kuruojamose įvairių specialistų. Aš pasirinkau šiuo metu man aktualią temą – lokalių rezultatų optimizaciją (local SEO). Ją vedė paprastas, bet daug patirties su local SEO turintis rumunas Sergiu Draganus. Sesija buvo labai naudinga ir įdomi. Sergiu ne tik atsakė į visus mūsų klausimus, bet ir pristatė neblogą įrankį lokalioms paieškoms sekti GeoRanker. Įrankio dar nespėjome ištestuoti, bet bent pristatymą jis atrodė patikimas, todėl dalinuosi. Jei kas nors esate naudojęs, parašykite įspūdžius komentaruose. Trumpa reziumė, ką papasakojo rumunas:

  • Lokaliam SEO svarbus nukreipimo puslapio turinys, techniniai parametrai.
  • Išorinės nuorodos mažai svarbios, pakanka vos kelių, kad reitinguotumėtės lokaliuose rezultatuose.
  • Svarbiausias faktorius yra verslo pavadinimo, adreso, telefono numerio paminėjimas aukštą autoritetą turinčiose susijusiose svetainėse.
  • Po lokalios optimizacijos rezultatai matomi labai greitai (po 4-6 savaičių), net ir konkurencingose rinkose.
Diskusija apie lokalia SEO optimizacija

Diskusija apie lokalią SEO optimizaciją su Sergiu Draganus
nuotrauka iš https://twitter.com/searchbootcamp1

Dar vienas labai patikęs pristatymas buvo apie įrankį Majestic, skirtą išorinių nuorodų tinklelio analizei. Dažniausiai įrankių pristatymas būna nuobodūs, nes visi linkę savo įrankius girti ir dešimt kartų pakartoti, koks jis geras (ir šioje konferencijoje deja tokių atvejų nebuvo išvengta). Visgi Dixon Jones sugebėjo išlaikyti dėmesį ir parodyti, kaip įrankį galima išnaudoti įvairiais būdais savo reikmėms. Rekomenduoju!

Kiek supratau iš pasakojimų per prezentacijas ir per pertraukas, agentūrų gyvenimas ir UK, ir Rumunijoje labai panašus į mūsiškį: panašūs klientai, panašios problemos. Gal tik kiek pavydu, kai buvo pristatomi success cases ir paaiškėjo, kad sėkmingiausi projektai buvo tie, kuriems pakako sutvarkyti technines problemas (nukreipimus, meta titles, hreflang (atsiprašau už žargoną)), kad būtų matomi smarkiai gerėjantys rezultatai. Visi domenai turėjo daug išorinių nuorodų, todėl apie tinklelio plėtojimą SEO specialistams galvoti nereikėjo. Lietuvoje dažniausiai būna atvirkščiai: svetainės didelių techninių problemų dažniausiai neturi, todėl didžiausias dėmesys turi būti kreipiamas į išorines nuorodas bei socialinių tinklų plėtojimą.

Trumpai reziumuojant: konferencija buvo naudinga, jaučiuosi pasisėmusi žinių ir parsivežusi naujų vėjų. Su komanda turime naujo įkvėpimo ir toliau siūlyti naujausius bei efektyvius sprendimus mūsų klientams.

Po mokymu ir konferenciju. Nenugalimi.

Po mokymų ir konferencijų. Nenugalimi.

Share.

About Author

Rasa

Pareigos: Head of SEO, SEO specialistė ir pranešėja. SEO industrijoje Rasa dirba jau daugiau nei penkerius metus, savo žinias nuolat tobulindama tarptautinėse skaitmeninės rinkodaros konferencijose bei seminaruose. Nepriklausomai nuo to, su kokio dydžio įmone dirba, Rasa visada didžiausią dėmesį skiria rezultatui ir ieško labiausiai konkrečioje srityje veikiančių, vertę kuriančių sprendimų.

Leave A Reply