Konferencija Brighton SEO

0

“Brighton SEO 2016″ – konferencija, kuri nei tai per daug įkvėpė, nei tai pernelyg smarkiai nuvylė. Grįžus kolegos klausinėjo: “Na, tai kaip?”, o aš jiems neturėjau, ką žmoniškai atsakyti, tai taip ir išeidavo toks mykimas ir bandymas kažkokią protingesnę mintį suregzti. Gal ne tas temas buvau pasirinkusi, gal lūkesčiai po Čekijoje vykstančio “Marketing Festival” per dideli, o gal tikrai ta konferencija neverta kelimosi 3:30 ryto, 7 valandų kelionės vien į priekį ir išgirstų minčių, kad “Content (still) is King”.

Pranešimai, kuriuose apsilankiau, pateikti apačioje.

Mano Brighton SEO konferencijos dienotvarkė

Mano Brighton SEO konferencijos dienotvarkė

Mano įspūdžiai trumpai:

  1. “Confessions from former Google Search Quality – Ask Anything” gal ir būtų buvę neblogai, bet beveik nieko nesigirdėjo dėl prastai sureguliuotų mikrofonų ir atsklindančio triukšmo iš šalia esančios salės, kurioje įmonės pristatinėjo savo įrankius arba paslaugas.
  2. “Onsite” tikriausiai (suprantu, kad tikriausiai neskamba labai užtikrinančiai) buvo įdomiausia. Aprašymas žadėjo atskleisti paslaptis apie “Advanced Technical SEO”, bet nieko panašaus. Viskas, kas buvo pasakota, jau buvo matyta/daryta, o ir kitų klausytojų užduodami klausimai pasirodė pradedančiųjų lygio (bijau skambėti arogantiškai, bet nerandu geresnio sakinio emocijoms išreikšti). Ties šiuo pranešimu pradėjau galvoti, kad gal konferencija skirta pradedantiems karjerą skaitmeninės rinkodaros srityje.
  3. “Community” – per pietų pertrauką vykę pranešimai, kurių nusprendžiau nepraleisti. Visgi iš mažo susirinkusių žmonių skaičiaus buvo aišku, kad kiti dalyviai pirmenybę teikia maistui ir poilsiui. Aš nutariau trumpai užkąsti ir pasisotinti žiniomis (vis dar naiviai tikėjausi, kad “Gal aš vis ne ten pataikau ir kažkur visgi vyskta super įdomūs dalykai”). Netikėtai čia ir teko išgirsti įdomiausią dienos pranešimą, per kurį kalbėjo Stephanie Chitty iš  “Dark Star Brewing“. Jos pranešimas visiškai nesusijęs su skaitmeniniu marketingu, ji tiesiog pasakojo, kaip savo bare pasirinko marketinti alų, kurio pusė pintos kainuoja 9 svarai, ir nenuvilti savo pirkėjų iš skirtingų segmentų.
  4. Į “Content” pataikiau netyčia, nes sumaišiau sales, o atsisėdus priekyje juk nebeišeisi tik prasidėjus, tai teko būti. Vienintelis įdomus pranešimas buvo iš Conor McNicholas. Conor papasakojo apie real time publishing ir pristatė sėkmės istoriją, kaip per 2015 “Black Friday” su jo agentūros pagalba Argos tapo vienu daugiausiai uždirbusiu pardavėjų UK. Įdomu pasirodė tai, kad dvi savaitės iki “Black Friday” agentūros žmonės dirbdavo pamainomis po 12h, o per patį “Black Friday” visa komanda dirbo 24 valandas realiuoju laiku rengdami ir koreguodami turinį (tiek PR’ą, tiek banerius, tiek reklamines žinutes, pateikiamas vartotojams) priklausomai nuo to, ko imasi konkurentai arba kokių prekių pas juos nelieka.
  5. “Business” dalyje buvo įdomu paklausyti Cosmin Negrescu pasakojant apie tai, kaip galima sėkmingai išauginti SEO agentūrą. Nancy Scott (SEO Manager at Cancer Research UK) pasakojo, ką reiškia būti vieninteliu SEO specialistu ir organizuoti SEO darbus ne pelno siekiančioje organizacijoje, kurioje dirba daugiau nei 600 turinio rašytojų, kuriems reikia nuolatinės pagalbos ir priežiūros. Jos pasirinkta strategija yra srities gamification, įtraukiant ir nuolatos mokant kiekvieną iš įmonėje dirbančių žmonių galvoti apie SEO. Nieko revolutionary, bet įdomu.

Kitų blogerių įspūdžiai ir PPT:

Organizatoriai žadėjo, kad visos skaidrės iš pranešimų bus persiųstos dalyviams. Kol kas jų negavome, bet, jei jos atsiras pas mus, papildysime blog’o įrašą ir jums.

Kaip ir minėjau pradžioje, man konferencija nelabai patiko ir labai smarkiai abejoju, ar norėsiu važiuoti dar kartą ir ar rekomenduočiau kitiems ten apsilankyti. Juo labiau, kad turime rekomendacijų kitiems, atrodo, žymiai geresniems renginiams tiek UK, tiek ir kitose šalyse.

Share.

About Author

Rasa

Pareigos: Head of SEO, SEO specialistė ir pranešėja. SEO industrijoje Rasa dirba jau daugiau nei penkerius metus, savo žinias nuolat tobulindama tarptautinėse skaitmeninės rinkodaros konferencijose bei seminaruose. Nepriklausomai nuo to, su kokio dydžio įmone dirba, Rasa visada didžiausią dėmesį skiria rezultatui ir ieško labiausiai konkrečioje srityje veikiančių, vertę kuriančių sprendimų.

Leave A Reply