Priimkite statistiškai pagrįstus sprendimus: Google Analytics duomenys AdWords paskyroje

0

Šio mėnesio pradžioje atsirado nauja galimybė importuoti Google Analytics statistinius rodiklius ir matyti juos AdWords paskyroje. Tai toli gražu nėra nauja statistika, tačiau ji yra labai vertinga. Tie AdWords reklamuotojai, kurie analizuoja statistinius rodiklius, matuojasi kampanijos efektyvumą, netruks įsitikinti, kad ši nauja funkcija leidžia sutaupyti laiko ir greičiau identifikuoti galimas problemas tiesiai iš AdWords paskyros.

Atsiradę nauji laukai AdWords paskyroje:

  • atmetimo rodiklis (angl. „bounce rate“). Jis nurodo, kuri dalis lankytojų svetainėje palieka ją taip ir nepakliuvę į sekantį puslapį;
  • puslapiai per vieną apsilankymą (angl. „pages per visit“). Jis nurodo, kiek vidutiniškai puslapių peržiūri lankytojas vizito metu;
  • vidutinė apsilankymo trukmė (angl. „average visit duration“). Ji nurodo kiek vidutiniškai laiko lankytojas praleidžia svetainėje.

Ši statistinė informacija leidžia įvertinti lankytojo elgseną svetainėje ir priimti atitinkamus sprendimus.

Dažnu atveju didelis atmetimo rodiklis (angl. „bounce rate“) signalizuoja, kad kažkas yra negerai.

Priežasčių gali būti įvairių. Jų šiame įraše detaliai neanalizuosiu. Dažniausia problema – nesusijęs ar  nenaudingas turinys lankytojo užklausai. Jei galvojate, kad turinys visgi yra susijęs – įsivertinkite „usability“ dalykus. Ar aiškus informacijos išdėstymas, ar intuityvi svetainės navigacija, ar patrauklus  dizainas, ar svetainė užsikrauna pakankamai greitai ir neerzina jūsų lankytojų. Būkite skaidrūs, aiškūs ir paprasti – akcentuokite veiksmą, kurį norite kad lankytojas atliktų atėjęs. Neapkraukite jo tekstais apie įmonės istoriją, vizijas ir misijas. Interneto vartotojas yra skubantis žmogus. Internete informacijos perteklius. Dažnu atveju jūsų potencialus klientas internete renkasi iš galimų alternatyvų, todėl Jūs turite iki 8 sekundžių per kurias galite arba patraukti lankytojo dėmesį ir paversti jį klientu, arba jį prarasti.

Didesnis puslapių skaičiaus peržiūrėjimas apsilankymo metu bei vidutinė trukmė praleista svetainėje – teigiami signalai, nusakantys vartotojų susidomėjimą  jūsų svetainės turiniu, interakciją.

Tačiau nereikėtų statistikos interpretuoti labai tiesmukai. Pasigyrę vadovui, kad jūsų svetainėje žmonės praleidžia daug laiko ir peržiūri daug puslapių neapsigaukite – gal tai nėra susidomėjimas, o tiesiog neaiškiai išdėstytas turinys ir žmonės yra priversti eiti per begales puslapių kad atrastų tai, ko ieškojo? Linkiu, kad taip jums nenutiktų.

Bet kokiu atveju, mokant apdoroti ir interpretuoti statistinius rodiklius, galima kur kas efektyviau valdyti reklamai skirtas išlaidas ir padidinti pardavimus, daugiau pasiekti naujų klientų.

Kaip matyti šiuos Google Analytics rodiklius AdWords paskyroje?

My Account -> Linked Accounts -> Google Analytics


Ir pasirinkite, kokius laukelius norite matyti AdWords paskyroje.

Columns -> Customized columns-> Add


Share.

About Author

Darius

Leave A Reply