Rekomendacijos G+ vietinio puslapio (G+ Local Business Page) sukūrimui

0

G+ vietinio puslapio nauda

Turbūt jau esate pastebėję, kad kai kuriose rinkose organinės paieškos rezultatai atrodo kiek kitaip, negu kad buvome pripratę.

Standartiškai matome 10 svetainių adresų organinės paieškos rezultatuose pagal tam tikrą užklausą, pavyzdžiui, „langai“.

Standartinis Google SERP

Standartinis Google SERP

Dabar pagal kai kurias užklausas, pavyzdžiui, „plastikiniai langai“ matome standartinius rezultatus ir G+ vietinius rezultatus (paveikslėlyje apvesta rausvai).

7-pack SERP'e

7-pack SERP’e

Kai pateikiami viršuje parodyti rezultatai, dėl pozicijų rungiasi tiek svetainių puslapiai, tiek tam tikrų įmonių G+ vietiniai puslapiai. Kaip taisyklė, ta pati įmonė nebus reprezentuojama ir prie G+ vietinių rezultatų (paveikslėlyje apvesta rausvai), ir prie įprastinių rezultatų. Visgi labai konkurencingose rinkose yra kur kas lengviau atsidurti aukštose pozicijose G+ vietiniuose rezultatuose, kai tuo tarpu, norint atsidurti tarp įprastinių rezultatų pirmame lape, gali tekti investuoti daug resursų. Dėl tos priežasties rekomenduojame susikurti įmonės G+ vietinį puslapį ir reitinguotis konkurencingose srityse aukštose pozicijose organinėje paieškoje.

Nepamirškite, kad G+ vietinis puslapis turi būti tinkamai ir pilnai užpildytas. Taip pat paraginkite savo klientus palikti ten atsiliepimus (pateikite tikslią nuorodą, kur tai būtų galima padaryti), talpinkite ir raginkite savo klientus patalpinti vietos nuotraukas, video.

Skirtumai tarp Google+ produktų

G+ profilis

G+ profilis

Google+ profilis (G+ profile) skirtas žmonėms, ne įmonėms. Šio tipo profilis turi funkcijas, kurios neegzistuoja G+ verslo puslapiuose (G+ Business Pages). Pavyzdžiui, galimybė pridėti žmones į savo draugų ratus (circles), susieti savo tinklaraščius su G+ profiliu, naudojant Google Authorship.
Google+ verslo puslapis (Google+ Business Page)

Google+ verslo puslapis (Google+ Business Page)

Google+ verslo puslapis (Google+ Business Page) skirtas tik įmonėms, ne žmonėms. Šis profilis yra Facebook verslo puslapio atitikmuo, bet, Google akimis (ir iš SEO pusės), kur kas svarbesnis nei Facebook. Google paieškos rezultatuose rodoma informacija yra glaudžiai susijusi G+ verslo puslapyje suvestais duomenimis: iš G+ verslo puslapių paimama ir išvedama tokia informacija kaip atsiliepimai (reviews), įmonės adresas, telefonas ir pan. Atsiliepimai apie įmonę tampa vis svarbesniu reitingavimo faktoriumi Google algoritmuose.
Google vietos (Google Places)

Google vietos (Google Places)

Google vietos (Google Places) yra iš esmės tas pats, kas G+ vietinis puslapis (Google+ Local Page), bet juos kurti ir administruoti reikia atskirai. Kol kas bendro administravimo galimybės nėra. Užregistruoti savo įmonę į Google Places galima (ir rekomenduojame) čia.
G+ vietinis puslapis (Google+ Local Page)

G+ vietinis puslapis (Google+ Local Page)

G+ vietinis puslapis (Google+ Local Page) yra iš esmės tas pats, kas G+ verslo puslapis (G+ Business Page) bet skiriasi puslapių sukūrimo procesas ir reikšmė reitingavimuisi Google paieškos rezultatuose. Kai kuriate G+ verslo puslapį, būtinai pasirinkite „vietinė įmonė arba vieta“ („local business“), vietoje „produktas ar prekės ženklas; įmonė, įstaiga ar organizacija“ („brand, organization, team“). Taip reikia daryti, kad puslapis būtų rodomas Google Žemėlapiuose (Google Maps), Google vietinėje paieškoje (Google Local Search) ir taip turėsite pranašumą prieš konkurentus rinkdami atsiliepimus iš G+ vartotojų.

Kaip tinkamai sukurti G+ vietinį puslapį?

1. Prisijunkite prie savo Google paskyros ar sukurkite naują.
2. Sukurkite G+ vietinį puslapį. Būdami savo G+ profilyje, kairėje pusėje meniu pasirinkite „Pagrindinis“–> „Puslapiai“ (žr. paveikslėlį apačioje).

Kurti G+ vietinį puslapį

G+ local kūrimas

Atsidūrę žemiau pavaizduotame puslapyje, spustelkite ant „Sukurti puslapį“:

Sukurti Google Plus puslapį

Sukurti Google Plus puslapį

Atsidūrę žemiau pateiktame puslapyje, pasirinkite „Vietinė įmonė arba vieta“.

Spauskite ant "Vietinė įmonė arba vieta"

Spauskite ant “Vietinė įmonė arba vieta”

3. Jei esate užsiregistravę Google Places, suraskite savo verslą tiesiog suvesdami savo telefono numerį:

Suveskite savo telefono numerį

Suveskite savo telefono numerį

Nesijaudinkite, jei informacija ne visai teisinga – ją koreguoti galėsite vėliau.

Jei verslo nerandate, galite arba mėginti kitą numerį, arba pasirinkite: “Pridėkite savo įmonę prie „Google““.

Suveskite visą bendrą informaciją apie verslą (įmonės pavadinimas, adresas, telefonas). Būtina užpildyti visą savo informaciją teisingai, nes tai padeda SEO.

Kai renkatės verslo kategorijas, rekomenduojama rinktis iš jau Google pateikiamų kategorijų, nerekomenduojame kurti naujų. Kai jau turėsite sukurtą profilį, galėsite pridėti papildomų kategorijų. Pastaba: kategorijas pridėkite svarbumo tvarka (pirmiausia pridėkite svarbiausias ir labiausiai jūsų veiklą atitinkančias kategorijas, tik po to antrines).

Pridėkite tik jūsų veiklą atitinkančias kategorijas, nes, šiuo atveju, didesnis kategorijų skaičius nereiškia, kad profilis bus kokybiškesnis SEO prasme. Nesistenkite apgauti Google pridėdami raktinių žodžių pavadinimuose ar kategorijose – paieškos sistema gali skirti nuobaudą.

4. Verifikacija. Jei jau turėjote sukūrę Google Places puslapį, Google turėtų Jums paskambinti, kad patvirtintumėte pakeitimus. Jei Google Places yra naujai sukurtas, tuomet Google Jums atsiųs laišką (taip, laišką, o ne elektroninį laišką) Jūsų nurodytu įmonės adresu. Gavę laišką turėsite patvirtinti savo adresą su atsiųstu koduku internete. Patvirtinimas ir pakeitimų atnaujinimas turėtų užtrukti ne ilgiau kaip 4 savaites.

Jeigu kils klausimų, jų lauksime komentaruose apačioje.

Share.

About Author

Rasa

Pareigos: Head of SEO, SEO specialistė ir pranešėja. SEO industrijoje Rasa dirba jau daugiau nei penkerius metus, savo žinias nuolat tobulindama tarptautinėse skaitmeninės rinkodaros konferencijose bei seminaruose. Nepriklausomai nuo to, su kokio dydžio įmone dirba, Rasa visada didžiausią dėmesį skiria rezultatui ir ieško labiausiai konkrečioje srityje veikiančių, vertę kuriančių sprendimų.

Leave A Reply