Socialiniai tinklai: Facebook reklama naudojama, bet kiek ji efektyvi?

0

Šią savaitę buvo publikuoti kelių tyrimų duomenys, paskatinę dar šiek tiek dėmesio skirti socialiniams tinklams. Trumpas apibendrinimas turėtų būti įdomus kiekvienai kompanijai, kuri naudojasi ar svarsto naudotis Facebook reklama.

Populiarus marketingo naujienų portalas AdAge.com pastarosiomis savaitėmis atliko skaitytojų apklausą, kuri parodė, jog beveik 97% respondentų kompanijų interneto marketingo biudžetai sudarė mažiau nei 20% viso marketingo biudžeto, tačiau dėmesys socialiniams tinklams vis auga – ateinančiais metais biudžetą socialiniams tinklams ketina didinti beveik 73% atsakiusiųjų. Įdomu tai, jog didelė dalis marketingo specialistų nežino ar jų kompanijų Facebook reklama efektyvi, o jei efektyvi – kaip tai pamatuoti. Šiaip ar taip, 71% dalyvauvių apklausoje nurodė, kad Facebook pateikiami duomenys juos pilnai arba iš dalies tenkina.

Ipsos tyrimų kompanija paskelbė savo tyrimo duomenis, kad vidutiniškai vienas iš penkių Facebook vartotojų yra prikęs prekę, nes prekinį ženklą rekomendavo ar “pamėgo” jų draugai. Šis rodiklis, nors galbūt mažesnis nei tikėtasi, patvirtina, jog socialiniuose tinkluose draugų/kontaktų ratas turi įtakos vartotojo pasirinkimams.

InSites consulting pranešime nurodoma, kad tiek Jungtinėse Valstijose, tiek Europoje pakankamai didelis procentas įmonių naudoja Facebook (61%), Twitter (39%, labiau JAV) ir LinkedIn (29%).

Išvados nėra ir negali būti vienareikšmiškos. Viena vertus, socialiniai tinklai, ypač Facebook’as, yra vertinami ir galimybėmis komunikuoti su vartotojais naudojasi didelė dalis įmonių. Tačiau jau ne pirmos apklausos duomenys rodo, kad verslas dar nemoka (paminėti brand’ų ar produktų marketingo vadovų pozicijos specialistai) analizuoti reklamos rodiklių ir vertinti jos efektyvumą, dėl to nestabilus pasitikėjimas mokamos komunikacijos socialiniuose tinkluose priemonėmis.

O jūs ar mokate matuoti Facebook reklamos efektyvumą?

Share.

About Author

Leave A Reply