2012 marketingas – ar įtraukta reklama internete ir įvertinti socialiniai tikslai?

0

Pastarosiomis savaitėmis internetas mirga prognozėmis 2012-iesiems. Pateikėme porą iš jų – globalias reklamos rinkos augimo prognozes ir marketingo biudžetų tendencijas. Panaršius Google, galima rasti ir daugelį kitų – tiek realesnių, tiek ir mažiau įtikimų. Kuriomis tikėti ir kurlink kreipt akis kiekvienas atsirinks pats. Visgi, metams skaičiuojant paskutines dienas, norime 2011-ųjų knygą baigti įrašu apie tai, ką kiekviena įmonė turėtų bent apsvarstyti metų sandūroje.

El. paštu teikiami pasiūlymai, Google paieškos rezultatai ieškant informacijos, baneriai portaluose susipažįstant su dienos aktualijomis, daugybė verslo profilių socialiniuose tinkluose, kurių fanais tampa pažįstami, mobiliuoju telefonu gaunamos reklaminės žinutės – kasdien vis daugiau reklamos formų byloja, kad dėliojant savo marketingo planus negalima ignoruoti to, kas vartotojams tapo įprasta.

Socialiniai tinklai, įtraukę trečdalį tautiečių, nebėra vien laisva valandėlė stebint kuo domisi “friend’ai”, o puikiai suprantama būtinybė. Google paieškos rezultatai nėra vien sistemos nešališkai pateikiama informacija vartotojui. Blog’ai nėra vien nerūpestingas minčių dėstymas interneto dienoraštyje. Tai kasdien patiria vis daugiau įmonių, tai atspindi statistika:

naujasis marketingas

Retas verslas įsivaizduojamas be svetainės. Interneto vartotojų skaičiui augant, daugelis iš jų prieš ką nors pirkdami, kur nors eidami, ką nors užsakydami, ieško informacijos vienvaldėje Google, tad įmonės veidas internete turi būti orientuotas į vartotojus:

Tai, ką potencialūs klientai randa surinkę raktinį žodį Google paieškoje, gali verslui padėti plėtotis, arba palikti jį už borto. Skirtumas slypi tame, ar interneto vartotojui pritraukti skirta svetainė tą vartotoją pasiekia. Jei ne, jūs prarandat vartotoją:

seo optimizavimas

 

Nesvarbu ar tikėsit prognozėmis, 2012-aisiais teks judėti į priekį. Ieškoti naujų būdų pritraukti, sudominti, išlaikyti vartotojus. Ir nors reklamos rinka centrinės ir rytų Europos regione augs beveik sparčiausiai, mes dar tikrai turime į ką lygiuotis:

interneto marketingas

 

Gilių įžvalgų, naujų vėjų ir teisingų sprendimų 2012-aisiais!

Share.

About Author

Leave A Reply