Kartais pasigirsta, kad reklama Facebook’e neveiksminga, nes dažniausiai lieka nepastebėta ar vartotojas ją tiesiog ignoruoja. Akis užkliuvo už naujo heatmap’o, kuris gali priversti skeptikus susimąstyti:
Aiškiai matyti, kad Facebook’o news feed blokas susilaukia daugiau dėmesio nei dešinėje esantys reklaminiai skelbimai – panašiai dėmesys pasiskirsto ir Google paieškoje.
Pernai pristatyta Facebook Page Post (FPP) reklama iš esmės atrodo kaip paprastas kompanijos postas ant fanų sienos, tačiau jis turi “Like Page” mygtuką ir (ar) užrašą “Sponsored”. Heatmap’as atkeliavo iš JAV, kur FPP buvo išbandyta pirmiausiai ir tarp didesnių brandų tampa vis populiaresne reklamos socialiniam tinkle forma.
Lyginant su standartine Facebook reklama dešinėje ekrano pusėje, ji sulaukia dvigubai didesnio vartotojų dėmesio – 92% matomumo prieš 46%.
Turint omenyje, kad maždaug pusė vartotojų su įmonėmis socialinėje žiniasklaidoje bendrauja norėdami gauti naujienų apie įmonę ir jos produktus („TeliaSonera“ tarptautinė apklausa, atlikta programėle „Omnitel Trends“), tinkamai naudojama tokia reklamos forma leistų gerokai padidinti tokių vartotojų dėmesį ir atsakomumą.
p.s. kolegos atsiuntė vieną iš retų lietuviškų kompanijų reklamos pavyzdžių. Kad nekiltų kalbų apie promą, kompanijos pavadinimą užtušavome.