Buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse prisijungia prie sem.lt – vadovaus agentūros verslo plėtrai į užsienį

0

Džiaugiamės, kad šiandien prie sem.lt komandos prisijungė buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse, vėliau šias pareigas ėjęs ir viename sėkmingiausių Lietuvos startuolių „TRAFI“, Regimantas Urbanas. Jis vadovaus agentūros rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje.

Tarptautinė plėtra – kryptingas sprendimas

Lietuvoje su tokiais rinkos lyderiais kaip „Telia“, „15min“, „pigu.lt“ ar „Paskolų klubas“ dirbame senokai. Kai kuriems klientams, pavyzdžiui, kelionių agentūrai „Novaturas“, „Laisvalaikiodovanos.lt“, verslą auginti padedame visose Baltijos šalyse. Patirtis, augantis sėkmės istorijų skaičius, vystomi sprendimai – visa tai natūraliai veda link didesnės verslo plėtros.

„Geriausiai mūsų potencialą vystyti klientų veiklą globaliai atspindi „Mailerlite“: jau trečius metus padedame jiems auginti vartotojų skaičių JAV, Kanadoje, Australijoje, Jungtinėje Karalystėje ir kitose labai konkurencingose Vakarų rinkose. Pasiekę tokių rezultatų SEO srityje buvome įvertinti kaip viena geriausių agentūrų Europoje. Paskutiniais metais daug investavome ir į naujus sprendimus – duomenų analitiką, CRO (konversijų optimizavimo sprendimą). Taigi, potencialas augti akivaizdus ir tikiu, kad prisijungus Regimantui dar labiau paspartinsime savo tarptautinę plėtrą”, – pasakoja sem.lt įkūrėjas ir vadovas Andrius Senkus.

Gerosios praktikos ir tarptautinė patirtis – sem.lt augimui

Regimantas UrbanasPrie vadovų komandos prisijungęs R. Urbanas nekantrauja pasidalinti įgyta patirtimi ir prisidėti prie sem.lt plėtros.

„Agentūros augimą stebiu visus 7 metus ir esu tikras, jog sem.lt komandos potencialas jau seniai išaugo Lietuvos rinkos marškinėlius. Labai džiaugiuosi galimybe savo žinias, idėjas ir tarptautinę patirtį panaudoti stiprinant agentūros teikiamas paslaugas, plečiant jų paketą ir vadovaujant agentūros plėtrai į užsienį. Smagu tapti šios tikrai stiprios komandos dalimi“, – įspūdžiais dalinasi Regimantas Urbanas.

Nuotraukos autorius: Algis Kriščiūnas

Šešerius metus, nuo 2010 iki 2016 metų, R. Urbanas augino skaitmeninės reklamos ekosistemą Baltijos šalyse dirbdamas „Google“ rinkodaros vadovu. Būdamas tik antru lietuviu „Google“, jis pristatė ir nuolat vystė „Google Partners“ programą visose Baltijos šalyse, suorganizavo daugiau negu 40 mokymo renginių, buvo vienas iš kelių „Google“ biuro Lietuvoje steigėjų. Prieš prisijungdamas prie sem.lt komandos R. Urbanas metus buvo keliavimo mieste platformos „TRAFI“ rinkodaros vadovu – dirbo prie įmonės įvaizdžio formavimo, vartotojų kiekio auginimo Indonezijoje, Indijoje, Brazilijoje ir kitose strateginėse rinkose, pristatė naujos kartos „TRAFI X“ produktą ir sukūrė naująjį „TRAFI“ prekinį ženklą.

Share.

About Author

Content Marketing Specialist

Leave A Reply