Gruodį paskelbusi metines prognozes ZenithOptimedia šią savaitę paskelbė atnaujintus skaičius. Bene įdomiausias dalykas yra prognozuojamas ženklus turinio tinklo reklamos kiekio augimas (milijonais JAV dolerių) :
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | |
Turinio tinklas | 22,497 | 27,343 | 32,865 | 39,439 | 47,748 |
Klasifikuoti skelbimai | 11,408 | 11,129 | 12,011 | 12,872 | 13,866 |
Reklama paieškoje | 33,766 | 37,975 | 43,782 | 50,480 | 57,773 |
Iš viso |
67,670 | 76,447 | 88,658 | 102,791 | 119,387 |
Stabiliai auga ir reklama paieškoje, kurios didžiąją dalį sudaro Google reklama, tačiau turinio tinklas vejasi paiešką. Vadinasi, besireklamuojančių Google AdSense, TradeDoubler, kitose platformose kiekvienais metais tik daugėja. Daugėja ir reklamos socialinėje žiniasklaidoje (soc. tinklai, forumai, blogai ir kt), kuri dabar sudaro 16,1% visos turinio tinklui priskiriamos reklamos (taip pat mln. dolerių):
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | |
Socialinė žiniasklaida | 3,937 | 5,291 | 6,941 | 8,833 |
Turinio tinklo dalis (%) | 14.4 | 16.1 | 17.6 | 18.5 |
Pernai LeWeb2011 konferencijoje kalbėjęs Google vadovas Eric’as Schmidt’as patvirtino, kad socialiniai tinklai įtakoja svetainių reitingus. Vis didėjanti socialinės žiniasklaidos dalis tik patvirtina, kad ateityje tai taps vienų pagrindinių vartotojų pasiekimo kanalų daugelio šalių kompanijoms.