Dažniausios klaidos LinkedIn’e

0

Apie sparčiai populiarėjančio LinkedIn.com verslui teikiamas galimybes galima pasiskaityti daugelyje specializuotų blogų/portalų, todėl šiame įraše to nenagrinėsim, tuo labiau, kad marketingo atstovai patys pripažįsta jo naudą. Aktyviai komunikuojant ir plečiant savo “network’ą” LinkedIn’e tenka susidurti su klaidomis, kurios bado akis ir yra būdingos daugeliui, nepriklausomai nei nuo socialinės medijos naudojimo įpročių, nei nuo veiklos srities. Trumpai apie dažniausias iš jų:

1. Skurdi informacija. Kokiu tikslu esate LinkedIn’e, jei nepateikiate paprasčiausios informacijos apie save? Nebūtina rašyti romanų, tačiau pora įrašų apie darbo patirtį, vienas apie išsilavinimą labiau nei rekomenduojami. Taip pat derėtų skirti kelias minutes ir bent porai sakinių apie save/savo veiklą.  Tad tokių profilių neturėtų būti:

Klaidos-LinkedIn1 (1)

 

2. Nėra nuotraukos. Nesvarbu kokiu tikslu esate LinkedIn’e – dairotės naujų karjeros galimybių, tikitės rasti verslo partnerių/klientų, mezgate profesines pažintis – niekam nepatinka bendrauti su nematomu žmogum. Įsidėkite savo nuotrauką – tai ne grožio konkursas, tad niekas apie jūsų šukuoseną nieko blogo nepagalvos.

3. LinkedIn’as painiojamas su Facebook ar Twitter’iu. LinkedIn yra į verslą orientuotas socialinis tinklas, tad visokie juokeliai ir paveikslėliai, kurie toleruojami kituose tinkluose, Linkedin’e nepagerins nei jūsų, tiek jūsų atstovaujamos įmonės įvaizdžio. Sąsaja su Twitter’iu taip pat nerekomenduojama, nebent esate kurios nors srities guru. Kitu atveju, jūsų postai Linkedin’e greičiau erzins nei džiugins kitus.

4. Neteisingas networking’as. Vienas pagrindinių buvimo LinkedIn tikslų – keistis kontaktais, diskutuoti, rasti partnerių/klientų/tiekėjų. Jei siūlotės nepažįstamam žmogui, su kuriuo net virtualiai neteko bendrauti, į kontaktus, parodykite bent šiek tiek takto ar išradingumo – žinutėje parašykite kodėl siūlote kontaktuoti. Priešingu atveju vėlgi galite pakenkti tiek savo, tiek įmonės įvaizdžiui. Tinkamas kvietimas galėtų būti toks:

Kvietimas-kontaktuoti-LinkedIn 2

 

5. Informacijos apie įmonę nebuvimas. Jei esate įmonės vadovas ar už įvaizdį atsakingas darbuotojas, pasirūpinkite, kad bent jau bazinė informacija apie įmonę būtų pateikta. Visą reikiamą informaciją apie tai pateikia pats Linkedin’as.

6. Šiukšlinimas. LinkedIn yra ne tik kontaktai – įmonių vadovų ir darbuotojų profiliai, bet ir daugybė kitų nišų komunikacijai. Viena jų – grupės. Galite susikurti savo, kaip srities specialisto, įvaizdį kitų vartotojų akyse, jei reikšitės (protingai) ir mintimis ar tam tikrais savo/srities profesiniais įrašais dalinsitės ne per dažnai. Jei visas grupes užkimšite savo nuorodom, be to, pasikartojančiom toje pačioje grupėje ne vieną kartą, ar kišite savo trigrašį visose temose, jūsų nuomonė vargu ar turės svorį kitų akyse.

7. Linkedin, kaip B2B kanalo verslui, ignoravimas. Tai turbūt didžiausia klaida. Pavyzdžiui, jei organizuojate renginį/seminarą verslo atstovams, pradėti rinkti auditoriją reikėtų būtent nuo Linkedin – tai itin paprasta.

Tokių klaidų galima įvardinti ir daugiau, tačiau šios, ko gero, esminės. Jų išvengimas gali prisidėti tiek prie teigiamų jūsų karjeros pokyčių, tiek prie tinkamo įmonės įvaizdžio kūrimo.

Share.

About Author

Leave A Reply