Digital marketingui skiriama 35% marketingo biudžeto

3

Naujas Econsultancy tyrimas atskleidė, kokią kompanijų marketingo biudžeto dalį 2013 metais sudaro digital (interneto) marketingo eilutės. Apklausos imtis – 834 respondentai, daugiausiai iš UK, bet taip pat ir iš kitų Europos šalių, tad galim tai laikyti bendrom tendencijom.

Digital marketingo dalis bendram marketingo biudžete 2013 m.56% apklaustųjų nurodė, kad tam skirs iki 30% viso marketingo biudžeto, 32% – kad skirs daugiau nei pusę. Akivaizdu, kad skaitmeninė rinkodara atima vis didesnę dalį iš tradicinės – biudžetą pastarajai didins tik 20% tyrimo dalyvių, o skaitmeninei – net 71%.

Pajamos nuo investicijų į digital marketingą sudarė apie 34-37% visų pajamų, ir tikėtina, kad ši dalis didės atsirandant naujoms interneto marketingo priemonėms bei verslui vis labiau išnaudojant interneto galimybes.

Beje, panašias tendencijas neseniai paskelbė ir Amerikos marketingo asociacija.

Share.

About Author

3 Comments

  1. Pingback: Geriausia interneto marketingo dalis? | SEM.LT blog’as

  2. Klaudijus on

    Aure, labai priklauso nuo veiklos. El. komercijos projektai skiria didžiąją dalį, of-line’iniai projektai skiria įvairiai bet apskritai interneto dalis didėja.

Reply To aure Cancel Reply