Naujas Econsultancy tyrimas atskleidė, kokią kompanijų marketingo biudžeto dalį 2013 metais sudaro digital (interneto) marketingo eilutės. Apklausos imtis – 834 respondentai, daugiausiai iš UK, bet taip pat ir iš kitų Europos šalių, tad galim tai laikyti bendrom tendencijom.
56% apklaustųjų nurodė, kad tam skirs iki 30% viso marketingo biudžeto, 32% – kad skirs daugiau nei pusę. Akivaizdu, kad skaitmeninė rinkodara atima vis didesnę dalį iš tradicinės – biudžetą pastarajai didins tik 20% tyrimo dalyvių, o skaitmeninei – net 71%.
Pajamos nuo investicijų į digital marketingą sudarė apie 34-37% visų pajamų, ir tikėtina, kad ši dalis didės atsirandant naujoms interneto marketingo priemonėms bei verslui vis labiau išnaudojant interneto galimybes.
Beje, panašias tendencijas neseniai paskelbė ir Amerikos marketingo asociacija.
3 Comments
Pingback: Geriausia interneto marketingo dalis? | SEM.LT blog’as
Kaip manote koks procentas biudžeto yra skiriamas Lietuvoje?
Aure, labai priklauso nuo veiklos. El. komercijos projektai skiria didžiąją dalį, of-line’iniai projektai skiria įvairiai bet apskritai interneto dalis didėja.