Facebook reklama ir naujienos verslui

1

Praėjusių metų pabaigoje marketingistams Lietuvoje pradėjus bruzdėti, kad augs išlaidos ir dėmesys socialinei žinisklaidai, daugiau dėmesio susilaukia ir didžiausių socialinių tinklų naujienos. Pirmasis pavyzdys galėtų būti Facebook Timeline – naujasis asmeninio profilio vaizdas, rugsėjį pristatytas “f8” konferencijoje, ir anksčiau skirtas tik asmeniniams interneto vartotojų profiliams, dabar persikūnijantis ir fanų puslapiuose. Vasario 29 d. paskelbtame Facebook pranešime verslo puslapių savininkai jau dabar kviečiami išbandyti Timeline vaizdą ir susitvarkyti svetainę iki deadline’o – kovo 30 d., kai Timeline automatiškai bus įjungtas visiems puslapiams. Tinkamai sutvarkius, jūsų verslo puslapis atrodytų maždaug taip:

Verslo puslapis Facebook'e su Timeline vaizduNeblogą Timeline apžvalgą parengė FWD internetinis žurnalas.

Kita naujiena skirta vien verslui. Tai Facebook reklamos formatų ir pozicijų pakeitimai, kurie, Facebook specialistų teigimu, turėtų padėti įmonėms ne tik reklamuoti, bet ir tiesiogiai komunikuoti. Pvz., kinta vadinamieji “Right-hand side’ai”, arba reklaminiai skelbimai, rodomi dešinėje lango pusėje. Šie vadinamieji “Rinkos skelbimai” (angl. Marketplace ads) buvo orientuoti į tiesioginį Facebook vartotojų atsakymą – paspaudimą, dažniausiai nukeliantį į besireklamuojančio svetainę. Dabar naujieji Premium skelbimai iš esmės remsis įmonės profiliu Facebook’e, o vietoj standartinio baneriuko galima bus naudoti profilio postus: nuorodas, video, nuotraukas ar tekstines naujienas (update’us). Daug informacijos apie šiuos pokyčius galima rasti vienoje vietoje, pavyzdžiui, čia.

Tačiau tai nereiškia, kad senosios reklamos formos neveikia ir jų nebebus. Nors Facebook’as skelbia, kad naujieji Premium skelbimai 80% įsimintinesni ir 40% labiau įtraukiantys, o kai kurie marketingo žmonės skelbia, kad lietuviškas marketingas Facebook’e sustojęs laike ir neįtraukia interneto vartotojų, įgyvendinamos senojo tipo reklamos kampanijos taip pat labai neblogai prisideda tiek prie pardavimų didinimo, tiek prie natūralaus fanų skaičiaus didėjimo Facebook’e:

Reklama Facebook soc. tinkleParodymų ir paspaudimų santykis (CTR) rodo, kad daugelis Facebook vartotojų šiuos reklaminius skelbimus ignoruoja, tačiau tinkamai apibrėžus tikslinę grupę, lankytojų ir reklamos suviliotų naujų puslapio fanų skaičius neretai viršija lūkesčius, o paspaudimų kaina ne didesnė nei Google AdWords.

Share.

About Author