Prieš pat Jonines mus pasiekė puiki žinia, kad išplėstiniai reklamų tekstai (angl. expanded text ads) jau galimi ir Lietuvoje.
Google dar prieš kelis mėnesius pradėjo testuoti didesnius AdWords skelbimų tekstus. Google teigimu, tai yra didžiausias pasikeitimas nuo AdWords paleidimo prieš 15 metų. Pagrindinės priežastys lėmusios naujų skelbimų tekstų atsiradimą yra susijusios su Google paieškų atvaizdavimo pasikeitimais ir didėjančia orientacija į mobiliuosius įrenginius.
Tad kuo nauji tekstai skiriasi nuo senųjų ?
- Atsirado dvi antraštinės eilutės po 30 simbolių. Iki šiol buvo galima tik viena eilutė iki 25 simbolių.
- Vietoj dviejų aprašymo eilučių po 35 simbolius, turėsime vieną 80 simbolių eilutę.
- Puslapio URL bus automatiškai paimamas iš final URL. Papildomai URL gali būti prailginamas pridedant dar vieną jo dalį po „/“ (pasvirojo brūkšnelio).
Google teigimu, nauji skelbimų tekstai turėtų padidinti esamą CTR 20%.
Lietuvoje matome, kad išplėstiniai reklamų tekstai akivaizdžiai skiriasi nuo senųjų. Tai ypač matosi padidintoje aprašymo eilutėje. Tuo tarpu dviguba antraštinė eilutė mažai kuo skiriasi nuo senosios, kadangi pirmoji aprašymo eilutė tam tikrais atvejais ir anksčiau persikeldavo į antraštę.
Google priėmė tikrai puikų sprendimą atnaujindama reklamos tekstus. Iš pirmo žvilgsnio skelbimų tekstai neužima daugiau vietos Google paieškoje, tačiau praktiškai galime pridėti dvigubai daugiau informacijos.
Svarbu paminėti, kad Google šiais naujais skelbimų tekstais pirmiausia taikė į mobilius įrenginius. Padidėjus telefonų ekranams, atsirado daugiau vietos, kurią galima išnaudoti, o nauji skelbimų tekstai tai leidžia padaryti tikrai efektyviai.
Deja, šiuo metu platesni reklamų tekstai pasiekiami ne visiems ir vis dar yra beta versijoje. Tačiau tikėtina, kad su laiku vis daugiau paskyrų galės išbandyti išplėstinius reklamų tekstus.