Galima pasidžiaugti, kad daugelis Google AdWords naujienų neaplenkia Lietuvos ir yra pristatomos tuo pačiu metu, kaip ir didžiosioms šalims. Dar prieš Jonines susipažinome su išplėstiniais reklamų tekstais, na o šiandien išbandome kainų plėtinį (angl. price extension), skirtą reklaminiams skelbimams paieškoje.
Naujasis Google AdWords plėtinys leidžia pateikti produkto ar paslaugos kainą iškart po reklamos tekstu. Galima reklamuoti produktą, vietą, paslaugą ar net renginį, todėl šia naujove galės pasinaudoti didžioji daugumą verslų.
Verta atkreipti dėmesį į keletą detalių:
- Informacija kol kas gali būti pateikta tik anglų kalba;
- Kainų plėtiniai rodomi tik mobiliuose įrenginiuose;
- Kainų plėtiniai pasirodo tik būnant pirmoje pozicijoje.
Konfigūruojant kainų plėtinį reikia nurodyti šiuos elementus:
- pavadinimą (25 simboliai),
- aprašymą (25 simboliai),
- kainą (galima nustatyti kainą už vienetą, valandą, dieną, savaitę, mėnesį ar metus),
- nukreipimo puslapį.
Jeigu reklamuojamas renginys ar specialus pasiūlymas, galima nustatyti datą iki kada bus rodoma reklama.
Jau keli metai Google stengiasi didinti reklamos apimtis mobiliuose įrenginiuose. Su šiuo kanalu daugiau ar mažiau susiję ir daugelis pastaruoju metu paskelbtų AdWords atnaujinimų: kainų pasiūlymų įrenginiams korekcijos (angl. device bid adjustments), išplėstiniai skelbimų tekstai, responsive display skelbimai ir t.t. Sprendimas kainų plėtinį rodyti tik būnant pirmoje pozicijoje akivaizdžiai padidins konkurenciją ir reklamos kainas, tad kai kuriems verslams teks daugiau dėmesio ir biudžeto skirti būtent šiam kanalui.
Daugiau apie kainų plėtinį ir jo galimybes galite paskaityti oficialiame Google Inside AdWords tinklaraštyje.