Interneto reklamos prognozės ir perspektyvos 2011m.

0

Kelis metus iš eilės savo pozicijas stiprinusi interneto reklamos rinka kritiniais 2010 m., kai bendra reklamos rinka Baltijos šalyse, o tuo pačiu ir Lietuvoje, krito apie 30 %, išlaikė išbandymą. Interneto reklamos rinka, užimanti apie 10% bendros Lietuvos reklamos rinkos, su šypsena palydi smunkančią spaudą ir atsigriebia kasmet po didesnį kąsnį iš televizijos.

Interneto reklamos prognozės ir perspektyvos

Socialinių tinklų populiarėjimas, Google paieškos sistemos ir kitų šios kompanijos produktų įsitvirtinimas, intensyvus kompiuterizacijos periferijoje projektas (internetas kaimo bibliotekose, mokyklose, etc.) lėmė tai, kad 2011 m. prognozuojama interneto įsitvirtinimas antroje vietoje po televizijos pagal gautas pajamas iš reklamos.
Didėjant lankytojų srautui, bus kuriamios naujos svetainės, užimamos naujos nišos, kuriami nauji interneto paslaugų sprendimai, įtakosiantys dar didesnį interneto naudojimą.
Lietuvos marketingo asociacijos ekspertai teigia, kad interneto reklamo biudžetai didės labiausiai. Užsakovai įvertins gerą reklamos matomumo ir išlaidų reklamai santykį, nes sunkmečiu suvokė, kad interneto reklama leidžia pasiekti tikslias auditorijas mažesniu biudžetu. Todėl interneto reklama liks prioritetine reklaminių kampanijų niša.

Facebook manija

Šiemet atliktas tyrimas parodė, kad beveik pusė interneto naudotojų, turinčių paskyras socialiniuose tinkluose, vienaip ar kitaip stebi prekės ženklus soc. tinkluose ar tinklaraščiuose.
Rinkodaros specialistai pripažįsta, kad ne visos įmonės turėtų žavėtis socialiniais tinklais, tačiau atkreipia dėmesį į tai, kad Lietuvoje nuvertinamos labiau įprastos interneto reklamos formos: SEO (search engine optimization), Google AdWords reklamos sistema ir tinklaraščiai, ilgalaikėje perspektyvoje užtikrinantys gerą prekės ženklo ar kompanijos vardo žinomumą ir sukuriantys patikimumo aureolę.
Lietuvoje kilus Facebook manijai, kai masiškai puolė registruotis tūkstančiai lietuvaičių, daugelis įmonių pasinaudojo nebrangia galimybe reklamuotis augančio soc. tinklo vartotojams. Šiuo metu dauguma reklaminių kampanijų nutrauktos kaip nepasiteisinusios, kai reklamdaviai, užuot patikėję darbą specialistams, socialinę rinkodarą bandė diegti patys. Prognozuojama, kad socialinių tinklų ir tinklaraščių naudą, integravę šias rinkodaros priemones į strategiją, pajus užsakovai, patikėję kompleksinius sprendimus vystyti interneto rinkodaros agentūroms.

Kas laimės 2011m.?

Laimės įmonės, kurios 2011 – 2012 m. didžiausią biudžeto eilutę skirs interneto reklamai, kurios rinka, spėjama, kasmet augs. Internetą pasiekiant didesnėms reklamos lėšoms, plėsis paslaugų spektras, kas galiausiai reikš, jog patenkinti bus visi: reklamos užsakovai, kuriems bus siūlomi jų poreikius vis labiau atitinkantys sprendimai ir sunkmečiu išlikusios stipresnės interneto rinkodaros agentūros, pelniusios pasitikėjimą, bei generuojančios didesnį pelną.

Su artėjančiais Naujaisiais metais!
Linkime Jums drąsių svajonių, originalių idėjų bei visokeriopos sėkmės naujais 2011 metais!

Share.

About Author

Andrius

sem.lt vadovas skaitmeninės rinkodaros srityje sukasi jau daugiau nei 10 metų, o su interneto projektų kūrimu ir vystymu dirba nuo 2003m. Andrius sėkmingai vadovauja ir rūpinasi sem.lt augimu nuo 2010m.

Leave A Reply