Turinio kūrimas tampa vis svarbesne internetinės rinkodaros dalimi. Daugelis kompanijų nemažai dėmesio ir išteklių skiria internetinių svetainių turinio bei blog’ų kūrimui. Tiesa, rašyti turinį tik tam, kad jį rašyti, nėra pati geriausia bei efektyviausia strategija. Turinys turi būti skiriamas ne Google algoritmams, tačiau jį skaitantiems vartotojams, o jiems toli gražu ne visada lengva įtikti, ypatingai kai informacijos srautas internete yra kone begalinis. Perskaičius nemažai straipsnių apie unikalaus turinio kūrimą įsiminsite, jog kuriamas turinys turi būti aktualus vartotojui, pasiūlyti išskirtinę vertę, nagrinėti aktualią temą, būti patrauklus vizualine prasme. Kas yra geras turinys bei kaip jis atrodo įvardinti nėra sunku, ypatingai pasitelkiant gan bendrines frazes. Pagrindinis klausimas, kaip jį sukurti?
SEM.LT komanda atrinko naudingus įrankius padėsiančius užčiuopti, vadinamą siūlo galą, planuojant ir kuriant internetinės svetainės ar savo blog’o turinį.
Išsiaiškinti vyraujančioms tendencijoms ar temoms puikiai tiks Topsy, analizuojantis Twitter turinį bei populiariausias žinutes. Google Trends leis analizuotis konkrečių raktažodžių ar temų populiarumą bei sezoniškumą tiek Lietuvoje, tiek ir pasaulyje. Sistema Feedly jums pateiks įvairius naujienų šaltinius pasirinktinai temai.
Kokia tema
Susiradus kas aktualiausia, reikės pradėti galvoti ką gi atitinkama tematika galima parašyti. Generuoti idėjas ar net pavadinimus straipsniams padės įrankis Hubspot’s Blog Topic Generator, kuriame įvedę tris norimus raktažodžius gausite galimų straipsnio temų sąrašą.
Raktažodžiai
Jei siekiate didinti svetainės ar blog’o srautą ir žinomumą, atitinkami paieškomi raktažodžiai gali padėti sukurtam turiniui būti lengviau pasiekiamam per paieškos sistemas. Raktažodžių populiarumui matuoti bei sinonimams ar variacijomis ieškoti pravers Google Adwords įrankis Keywords Planner. Jame galėsite matyti raktažodžių populiarumą, generuoti idėjų naujiems ar susijusiems raktažodžiams.
Vizualizacija
Gero turinio dažnai gali ir neužtekti, jis turi gerai ir atrodyti. Vizualiniai sprendimai dažnai lemia ir tai, ar lankytojai bus linkę Jūsų turiniu dalintis socialiniuose tinkluose. Norintiems surinktą informaciją patalpinti infografike puikiai pravers įrankis Piktochart, kuriame ganėtinai lengvai ir nemokamai galėsite susikurti savo infografiką. Idėjų infografikui galite pasirinkti iš Visually, kuris yra didžiausia internete esančių infografikų saugykla. Vertėtų nepamiršti ir tokių populiarų šaltinių, kaip YouTube bei Vimeo, kuriuose galėte rasti reportažų, paskaitų ar apžvalgų video, kurie galėtų papildyti rašomą turinį ar iliustruoti argumentus ir pavyzdžius.