Kas pritraukia daugiausiai pirkėjų į el. parduotuves?

2

Monetate paskelbė atlikto ketvirtinio tyrimo duomenis, parodžiusius, kas atveda daugiausiai lankytojų į elektronines parduotuves. Reziumuoti galima taip – “tyli kiaulė gilią šaknį knisa”. Didžiąją lankytojų e-shop’uose dalį sudaro interneto vartotojai, atėję ne iš ant bangos jau kelis metus esančių socialinių tinklų, o iš paieškos.

kas-atveda-daugiausiai-srauto (1)

Nuo praėjusių metų pagrindinių matuotų lankytojų srauto kanalų išsidėstymas nepasikeitė:

didžioji dalis lankytojų į el. parduotuves ateina iš paieškos (Google), vis mažiau – iš el. pašto kampanijų, po truputį didėja socialinių tinklų atvedama lankytojų dalis, kuri visgi sudaro tik nežymią dalį.

Balandį MarketLive paskelbta ketvirtinė studija taip pat parodė, kad didžiausią dėmesį el. parduotuvės turėtų skirti būtent paieškai, nes iš šios ateina 39% pirkėjų.

Socialiniai tinklai, ypač Facebook’as, linksniuojami visuose kanaluose, ypatinga internete – vartotojų skaičius vis auga, tad verslas irgi sukasi į Facebook’ą ir bando pardavinėti ten, nors tie patys Facebook vartotojai, ieškodami informacijos, prekės ar paslaugos, visada naudojasi Google. Kokią galimybę šiuo atveju praleidžia verslas?

Dalis el. parduotuvių, Google Analytics’e matydamos lankytojų srautus, atliko tam tikrus optimizavimo veiksmus ar skyrė biudžetą AdWords reklamai, tačiau po to susigundoma socialiniais tinklais ar banerių kampanijomis, užuot paieškoje apsukus ratą ir pritraukti nubyrėjusius lankytojus, pvz., naudojant remarketingą.

Share.

About Author

2 Comments

  1. Gal ir tiesa, jei traktuoti labai apibendrintai.

    Absoliuti dauguma flash-sale tipo, grupinių portalų ir kitų el. parduotuvių tikrai didesnius srautus susigeneruoja per soc. mediją ir naujienlaiškius…

  2. Dar padauginame iš ženkliai mažesnio conversion rate’o (šaltinis – Nielsen Group
    http://us4.campaign-archive1.com/?u=538d934a891681a5d850bb4e5&id=3a188c169b&e=a4ccfabc61)…

    Email Beats Social Media in Business Value

    The analytics company Monetate analyzed 100,000,000 visits to a range of e-commerce sites. Conversion rates differed dramatically, depending on where users came from:

    Traffic Source Conversion Rate
    Email 3.9%
    Google 2.4%
    Facebook 0.5%
    As I have said before, our user studies show that people use social media to be, uhm, social: to connect with family and friends, and not so much to connect with companies. This doesn’t mean that you should avoid social media, just that you should focus your budget on SEO and email, since they offer much better returns.

Reply To Vaidas Cancel Reply