Kur dingo rezultatai Google paieškoje?

0

SERP atvaizdavimo pokyčiai

Šių metų kovo mėnesį Google paleido plačios apimties testą ir nustebino kardinaliais pokyčiais paieškos rezultatų atvaizdavime. Testo metu, stipriai sukonkretintų užklausų paieškos rezultatų puslapyje galėjome išvysti tik vieną rezultatą.

Pavyzdžiui, norėdami sužinoti laiką Škotijoje duotuoju metu, įvedę į paiešką raktažodžius „time in scotland“ galėjome išvysti tik šį vienintelį rezultatą (jokie kiti papildomi rezultatai nebuvo atvaizduojami):

Google SERP testavimas

Norėdami konvertuoti matavimo vienetus, gavome tokį rezultatą:

Google testuojamo SERP atvaizdavimo su matavimo vienetais atvaizdavimas

Viso šio testavimo metu buvo atvaizduojamas tik vienas organinis rezultatas su papildomu funkcionalumu, kai, spustelėjus mygtuką „Show all results“, buvo parodomos papildomos paieškos rezultatų variacijos. Google atstovas Danny Sullivan šiuos pokyčius komentuoja taip:

For calculator, unit converter & local time, we’re experimenting with a condensed view to further speed up load time. People who search for these tools rarely use full search results, but the results will remain available for those who want them via the “Show all results” button.

Tai kas gi su Google organinės paieškos rezultatais bus toliau?

Skubotų išvadų daryti nesiūlome. Praėjus savaitei nuo pranešimo (2018/03/14) apie testą, Danny Sullivan savo Twitter paskyroje informavo, kad testo metu Google surinko pakankamai daug duomenų ir naujasis atvaizdavimo būdas šiuo metu yra sustabdytas tolimesniam tobulinimui. Tokį pareiškimą galima kvestionuoti, nes iš Google pusės tai gali būti interpretuojama įvairiai (tokio tipo atvaizdavimas bet kada gali būti vėl įjungtas arba taip ir nebeišvysti dienos šviesos).

Danny Sullivan žinutė Twitter apie Google SERP testavimą

Paieškai mobiliaisiais įrenginiais įgaunant vis didesnį pagreitį, tokios naujienos iš Google neturėtų stebinti. Šis testas leido rezultatus atvaizduoti net puse sekundės greičiau negu tai truktų įprastai. Tai turėtų ypač nudžiuginti ir pagerinti vartotojo patirtį (UX) lėtesnį internetą turintiems vartotojams.

Kaip šiuos Google bandymus vertinate Jūs?

Share.

About Author

Vytautas Majauskas

Leave A Reply