Kiekvienais metais visoje interneto produktų ir paslaugų rinkoje kyla šurmulys dėl Login progreso konferencijos. Ir kasmet Litexpo salėse bei koridoriuose tenka išgirsti, kad Login’o esmė yra ne pranešimai, o bendravimas ir nauji kontaktai. Gal pranešimai prastėja?
Šiemet Login’as prasidėjo Omnitel salėje Mark Dewings iš Soundcloud pranešimu apie garsą bei jo reikšmę. Vėliau sekė užsienyje žinomi vardai: Ajaz Ahmed iš AKQA, Joshua Partridge’as iš Yahoo, per pietus daug klausytojų sutraukė pagrindinė Login 2012 žvaigždė – Wikipedia įkūrėjas Jimmy Wales’as, pripažinęs, kad ir interneto guru projektai ne visada sėkmingi.
Login 2012 iš esmės buvo suskirstytas į 4 pagrindines dalis: asmeninių technologijų, naujosios žiniasklaidos, išmaniųjų miestų bei skaitmeninio verslo, tačiau susidarė įspūdis, kad dauguma užsienio pranešėjų su savo kalbom finišavo dar pirmai dienai nesibaigus. Buvo juntamas ir lankytojų srauto skirtumas pirmą bei antrą Login dienomis – ketvirtadienį lankytojų buvo bene dvigubai daugiau.
Antrąją dieną itin daug dėmesio sulaukė svečių iš Google pranešimai – Įdomių susitikimų scenoje bet kur susėdusiems klausytojams neprailgo vienas po kito sekę keli susiję pranešimai apie AdWords, Analytics, Google partneriams skirtą Engage programą.
Nuomonės dėl pranešimų aktualumo ir kokybės, žinoma, skiriasi, tačiau vaikštant iš vienos salės į kitą teko pastebėti, kad pasitaikė įdomių labai skirtingų pranešimų. Tiek bendro pobūdžio, itin greitai apžvelgiamomis temomis pranešimų, kaip Lino Šiautkulio “Lietuviškas trendspotting’as”, tiek sausai vedamas, bet skaičiais prikaustęs Pauliaus Insodos “E-komercija Lietuvoje”.
Kelis kartus teko rinktis tarp dviejų ar daugiau skirtingose salėse vykstančių įdomių pranešimų, tad ne visus juos galėjome aprėpti. Daug gerų atsiliepimų girdėta apie Animal Economy Online, ne vieno pavadintą geriausiu konferencijos pranešimu.
Apskritai, bendras pranešimų, workshop’ų ir pristatymų popuri pilnai atitiko skambų progreso konferencijos pavadinimą, kurio pagrindinį klausimą – kaip dirbti/kurti netolimoje ateityje puikiai atitinka viename pranešime išsakyta mintis:
Visgi, tiek judant tarp salių, tiek su kitais dalyviais aptariant aktualijas poilsio zonose, ne kartą ir ne du teko išgirsti, kad ateita ne dėl pranešimų, o pabendraut, pamatyt klientus ir konkurentus, parodyt save. Išties, Login 2012 buvo puiki proga tiek atnaujinti senas, tiek užmegzti naujas pažintis su progresuojančiais žmonėmis. O kas Login yra jums?
2 Comments
Login yra smegenų pravalymo renginys (ne, ne plovimo). Gerai kai galima rinktis į kurią salę eiti, bet man kažkaip šiais metais norėjosi eiti į tuos, kurie vienu metu vyksta, arba neiti į nė vieną. Pvz. ir tas visų išgirta meme prezentacija man nepadarė jokio įspūdžio. Galbūt aš neturiu humoro jausmo, nežinau. Bet šiaip renginys yra geras, nes kaip ir klausiama pavadinime, jame galima ir klausyti pranešimų, ir bendrauti. O kiek laiko kuriam skirti, tai jau kiekvieno lankytojo pasirinkimas. :)
Pow, turbūt daugiausiai laiko praleidai Omnitel salėje buvusiam sėdmaišių “kvartale”?:) kodėl tavo bloge nėra įrašo apie tai, kaip Login’ą mato tie, kam jis ir gimė – blogeriai?