Apie Facebook reklamą, naujus verslo profilius ir būtinybę juos susitvarkyti jau rašėme. Šįkart mūsų dėmesį atkreipė nauja Facebook atlikta studija, atskleidusi kas labiausiai įtraukia verslo/prekių ženklų profilių gerbėjus. Tai įrašai/postai brand’ą (prekės ženklas šiuo atveju per siauras vertinys) liečiančiomis temomis.
Nors rezultatai ne itin stebina (jei žmogus mėgsta produktą ar brand’ą, tikėtina, kad jis taps jo gerbėju šiame socialiniame tinkle), šis tyrimas reikšmingas tuo, kad padeda suprasti kas skatina gerbėjus Facebook’e laikinti, komentuoti, dalintis. Tokios įžvalgos padeda kurti ir efektyvesnes Facebook reklamos kampanijas.
Studijos, vykdytos keturias savaites ir apėmusios 23 brandus 6 ūkio šakose, duomenimis, vyrauja tokie pagrindiniai žinučių tipai:
- Žinutės apie produktą ar paslaugą.
- Žinutės susijusios su brand’u.
- Žinutės, nesusijusios su brand’u.
Žinutės, susijusios su brand’u, bet ne konkrečiu produktu ar paslauga, buvo reikšmingiausia komunikacijos dalis kalbant apie vartotojų įsitraukimą įvairiomis formomis.
Ką reikėtų daryti skatinant Facebook profilio gerbėjų įsitraukimą:
- Jei siekiama skatinti dalinimąsi (share), reikėtų komunikuoti glaudžiai su brand’u susijusiomis temomis, nepamirštant nuotraukų ar video.
- Jei siekiama skatinti like paspaudimus, reikėtų rašyti apie brand’ą ir nepamiršti “call to action” (skatinimo atlikti tam tikrą veiksmą), pvz., “Spauskite like, jei…”
- Jei siekiama skatinti komentavimą, reikėtų užvesti diskusiją apie brandą ir nepamiršti klausimų. pvz., “Kam jūs panaudotumėt…?”
Taisyklės lyg ir seniai žinomos, tačiau kodėl gi tiek daug brand’ų jas pamiršta?