Pastaruosius kelis metus buvome ženklaus verslo posūkio link interneto marketingo liudininkai – tradicinę rinkodarą keičia interaktyvūs metodai: el. pašto rinkodara, socialinių tinklų marketingas, paieškos sistemų sprendimai. Tokį virsmą diktuoja pati rinka – įsigalint naujoms technologijoms bei stiprėjant konkurencijai, keičiantis vartotojų įpročiams, reikia greitesnio ir glaudesnio ryšio su vartotoju.
Tai įtakoja ir marketingo biudžeto paskirstymą – interneto marketingo eilutės plečiasi, o investicijos į SEO ir socialinių tinklų sprendimus, supratus šių priemonių svarbą, sudaro iki 70% naujajai rinkodarai skiriamų lėšų. Na, bent Jungtinėse Valstijose. Tačiau šios tendecijos atsirita ir į CEE (Vidurio ir rytų Europos) regioną.
Užatlantės marketingo specialistų planus 2012 metams puikiai iliustruoja Kanados agentūros 6S Marketing infografikas:
2 Comments
Pingback: 2012 marketingas – ar įtraukta reklama internete ir įvertinti socialiniai tikslai? | SEM.LT blog’as
Pingback: Atsigręžiant į PPC – daugėja atrandančių Google reklamą | SEM.LT blog’as