Marketingo biudžetai 2012 metais – kokios tendencijos?

2

Pastaruosius kelis metus buvome ženklaus verslo posūkio link interneto marketingo liudininkai – tradicinę rinkodarą keičia interaktyvūs metodai: el. pašto rinkodara, socialinių tinklų marketingas, paieškos sistemų sprendimai. Tokį virsmą diktuoja pati rinka – įsigalint naujoms technologijoms bei stiprėjant konkurencijai, keičiantis vartotojų įpročiams, reikia greitesnio ir glaudesnio ryšio su vartotoju.

Tai įtakoja ir marketingo biudžeto paskirstymą – interneto marketingo eilutės plečiasi, o investicijos į SEO ir socialinių tinklų sprendimus, supratus šių priemonių svarbą,  sudaro iki 70% naujajai rinkodarai skiriamų lėšų. Na, bent Jungtinėse Valstijose. Tačiau šios tendecijos atsirita ir į CEE (Vidurio ir rytų Europos) regioną.

Užatlantės marketingo specialistų planus 2012 metams puikiai iliustruoja Kanados agentūros 6S Marketing infografikas:

marketingo biudzetas

Share.

About Author