
Neretai sulaukiame įvairių užklausų apie tai, kaip teisingai atlikti svetainės perkėlimą iš HTTP į HTTPS. Džiugu, jog į šį procesą…
Neretai sulaukiame įvairių užklausų apie tai, kaip teisingai atlikti svetainės perkėlimą iš HTTP į HTTPS. Džiugu, jog į šį procesą…
Spalio 20-22 d. Ostravoje (Čekijoje) jau ketvirtus metus iš eilės vyko skaitmeninio marketingo konferencija „Marketing festival“. Šioje konferencijoje dalyvavome pernai…
12 pranešėjų, 8 valandos ir daugiau nei 400 dalyvių. Didžiausias LiMA renginys Lietuvoje, į kurį netilpo visi norintys. Ir jis…
Vartotojas užsiregistravo jūsų tinklalapyje? Pasidžiaukite, bet nepamirškite, kad tai dar nereiškia, jog jis liks patenkintas produktu ir taps nuolatiniu lankytoju.…
Ne paslaptis, kad AdWords kampanijų priežiūra susideda iš rutininių darbų, o ilgainiui tai pradeda varginti. Verslams, neturintiems savo specialistų ar…
Galima pasidžiaugti, kad daugelis Google AdWords naujienų neaplenkia Lietuvos ir yra pristatomos tuo pačiu metu, kaip ir didžiosioms šalims. Dar…
Prieš pat Jonines mus pasiekė puiki žinia, kad išplėstiniai reklamų tekstai (angl. expanded text ads) jau galimi ir Lietuvoje. Google…
Gegužės mėnuo mūsų komandai buvo tikras žinių ir tobulėjimo mėnuo. Berlyne vykusiame renginyje gautas apdovanojimas, aplankytos kelios konferencijos. Šįkart prezentacijų…
sem.lt komanda šiemet aplankė ir LOGIN konferenciją. Sėmėmės žinių, išbandėme naujoves, domėjomės startuoliais ir pietavome kaitrioje pavasario saulėje. Iš daugelio…
“Brighton SEO 2016″ – konferencija, kuri nei tai per daug įkvėpė, nei tai pernelyg smarkiai nuvylė. Grįžus kolegos klausinėjo: “Na,…