
Vienas iš tinklapio optimizavimo paieškos sistemoms sėkmės faktorių – gera tinklapio struktūra (SEO-friendly URL’ai, raktinių žodžių naudojimas). Netinkamai formuojant svetainės…
Vienas iš tinklapio optimizavimo paieškos sistemoms sėkmės faktorių – gera tinklapio struktūra (SEO-friendly URL’ai, raktinių žodžių naudojimas). Netinkamai formuojant svetainės…
Daugiau nei prieš mėnesį Google paieškos rezultatų puslapyje įvyko didžiulis pokytis. Iš dešinės pusės dingo mokami AdWords skelbimai, o viršutinėje…
Vilniuje praūžė vienas laukiamiausių metinių renginių elektroninio verslo ir interneto rinkodaros entuziastams – konferencija “E-komercija ‘16”. Kaip ir visada tokio…
Matyti konkurentų reklaminius skelbimus paieškos sistemoje įvedus savo prekinį ženklą, nėra naujiena. Tačiau ieškant mobiliuosiuose įrenginiuose, konkurentų vardus galėsite išvysti…
Praėjusiame įraše pristatėme būdą, kaip sudiegti Google Analytics naudojant Google Tag Manager. Šį kartą pristatysime būdą, kaip sekti vartotojų atliekamus…
Google paskelbė, kad po ilgų testavimų netrukus pakeis rezultatų atvaizdavimą Google paieškoje pagal vartotojų užklausas konkurencingose rinkose. Vietoje įprastai matomų…
Praeitame blog‘o įraše pristatėme Google Tag Manager įrankį, jo teikiamas naudas ir trumpą aprašymą, kaip sudiegti ir pradėti naudotis. Šiame…
Daugelis interneto rinkodaros specialistų aktyviai naudojasi Google siūlomais produktais kasdieniniuose darbuose. Populiariausios, be jokios abejonės, tai Google Analytics ir Google AdWords…
Nemažai įmonių perka SEO, PPC ar socialinių tinklų valdymo paslaugas ir kiekvieną dieną džiaugiasi vis didėjančiu srautu ar pardavimais. Tačiau neretai…
Daugelio B2C verslų buvimas socialiniuose tinkluose jau tapo įprastu ir, atrodo, gyvybiškai svarbiu elementu. Įvairiais būdais verslai stengiasi surinkti kuo…