Svetainės optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) jau kone kiekvienos įmonės, turinčios internetinę svetainę, marketingo kampanijose. Tačiau vis dar nemažai klientų nežino,…
Šiame straipsnyje skaitykite apie ekonometrijos modelių panaudojimo būdus bei naudą, renkantis ar įvertinant skirtingus rinkodaros kanalus. Ekonometriniai modeliai gali padėti ne…
Dažnai skaitome straipsnius apie tai, kaip keičiasi Google paieškos rezultatų puslapiai. Deja, ne visos Google naujovės ar pakeitimai pasiekia ir…
Facebook socialiniame tinkle galima surasti įvairiausio plauko žmonių. Suskirstyti juos į grupes prilygtų kone viso pasaulio padalinimui. Tiesa, jei į…
Nors ir toliau atsiranda manančių, kad elektroninio pašto reklama – nykstanti rūšis, net “73% reklamos specialistų elektroninio pašto reklamą laiko…
Artimiausiu metu Google AdWords suteiks galimybę transliuoti reklaminius skelbimus jūsų klientų el. pašto adresų sąrašams. Naujasis Customer match funkcionalumas leis priminti apie…
Praėjusią savaitę SEM.LT specialistas Darius Web seminare su Vladu Sapranavičiumi diskutavo apie Adwords paskyros valdymo perdavimą partneriams. Pilnas Web seminaro…
Nors dažniausiai Google naujovių Baltijos šalyse tenka palaukti gan ilgai, šiandien aptikome Google schema.org žymėjimą, kuris gali padėti labiau matomu…
Skaitmeninė rinkodara – viena sparčiausiai besivystančių rinkų, susidedanti iš daug skirtingų kanalų bei peripetijų. Kompanijos skaitmeninės rinkodaros kanalams skiria vis…
Internetinės parduotuvės tampa vis populiaresniu verslu, ypač tarp jaunesnių verslininkų, siekiančių greitai ir sąlyginai nebrangiai pradėti savo nedidelį verslą. Kad galėtum…