Naudojantis Google paieška vis dažniau tenka susidurti su rezultatais, kuriuose atvaizduojama ne tik įprastiniai paieškos rezultatai, bet ir žemėlapiai. Toks…
Apie interneto mastus bei apimtį tikriausiai per daug kalbėti neverta. Daugelis pasakys, kad internetas yra tiek pat gėris, kiek ir…
Birželio 9-10 dienomis lankėmės Dubline. Konferencija buvo skirta Google partneriams ir klientams iš EMEA rinkų. Iš Lietuvos buvo pakviesti dviejų…
Turinio kūrimas tampa vis svarbesne internetinės rinkodaros dalimi. Daugelis kompanijų nemažai dėmesio ir išteklių skiria internetinių svetainių turinio bei blog’ų…
E-komercija – rinka, kurioje Google analytics, Google Adwords bei kitų analitikos programų dėka, išmatuoti investicijų gražą, įtaką kylančiams ar krentantiems pardavimams, produktų…
Ko gero, vienas iš labiausiai paskutiniu metu reklamuotojų laukiamų Google AdWords atnaujinimų pagaliau ir Baltijos šalyse. Tikslesnis ir gerokai efektyvesnis…
Metų pradžioje su euro įvedimu į Lietuvą atkeliavę pokyčių vėjai neaplenkė ir reklamos internete rinkos. Iki įsivedant eurą visuomenėje sklandė…
Gandų, kad SEO mirė, galima surasti kone ant kiekvieno kampo, tačiau ar tikrai gali mirti skaitmeninės rinkodaros sritis atsakinga už…
Viskas keičiasi. Keičiasi ir Google. Nuo juokingų Google paieškos rezultatų ir lengvo manipuliavimo Google algoritmais iki itin sofistikuotos ir nuolat tobulėjančios populiariausios…
Tikriausiai jau ne naujiena, jog jau Balandžio 21d. Google paleis naująjį algoritmą, kuris mobiliosiose paieškose sieks nubausti mobiliesiems įrenginiams nepritaikytas…