Norime pasidalinti naujausiais tyrimais, atskleidžiančiais pirkimo tendencijas tarp interneto vartotojų žiemos švenčių laikotarpiu.
Nyksta takoskyra tarp pirkimo internetu ir parduotuvėse. 80% pirkėjų naršys internete ieškodami dovanos prieš ją perkant ir naudos ne vieną įrenginį (kompiuterius, telefonus). 51% iš pradžių nagrinės pasiūlymus internete, prieš einant į parduotuves, 17% pirmiau apsilankys parduotuvėse ir po to pirks internetu, 32% naršys internete ir lankysis parduotuvėse, tada pirks internetu. Interneto vartotojų migracija keliu “Internetas-parduotuvės” tampa vis intensyvesnė.
Interneto vartotojai perka gudriau. Pirkti interneto vartotojai šiemet pradeda anksčiau ir naudojasi skirtingais įrenginiais siekdami prieš pirkimą gauti daugiau informacijos. 45% žmonių paliks neįsigytą prekę el. parduotuvės krepšelyje, 45% persiųs sau el. laišką ar nuorodą, 32% atliks naują paiešką kitame įrenginyje.
Didėja rekomendacijų internetu reikšmė. YouTube, forumų ir socialinių tinklų pagalba žmonės dalinasi nuomone ne tik su pažįstamais, ber ir aibe kitų žmonių. 13% interneto vartotojų ketina peržiūrėti susijusius video prieš priimdami sprendimą, 48% naudosis mobiliais įrenginiais, kad peržiūrėtų kitų vartotojų atsiliepimus.
Dauguma interneto vartotojų šiemet švenčių periodu ketina pirkti drabužius, juvelyriką, kosmetikos produktus, žaislus, elektroninius prietaisus.
Didėja interneto, kaip informacijos šaltinio priimant sprendimą pirkti, reikšmė.
Didelė dalis neapsisprendusių pirkėjų dovanų per šias šventes ieškos Google.
Interneto parduotuvės tampa vis rimtesnėmis konkurentėmis tradicinėms.
Pradedant ieškoti dovanų anksčiau, 31% pirkėjų planuoja apsipirkti gruodžio pradžioje. Visos tendencijos išsamiau aprašomos čia.
Praėjusių metų pošventinės studijos atskleidė, kad e-komercija augo 15%, internete dovanų ieškojo 76% pirkėjų, o daugiau nei pusė jų tikėjosi nemokamo prekių pristatymo.
Mūsų analizuotose tradicinių dovanų rinkose taip pat aiškios augimo tendencijos žiemos švenčių laikotarpiu. Pavyzdžiui, apatinio trikotažo paieškos Google prieš šv. Kalėdas gerokai suaktyvėja ir iš esmės toks pakilimas tęsiasi iki vasario antros pusės.
Ieškantiems daugiau informacijos rekomenduojame pasiskaityti Google atliktus tyrimus.
2 Comments
Jei toks tyrimas būtų per visą Europą, tai pamatytume įdomų trendą:
50% pirks mažiau dėl ekonominės situacijos
50% pirks daugiau dėl ekonominės situacijos
:-)
Pingback: Užrašinė #6 | Ragaišio užrašai