Pirkimo tendencijos 2012 m. žiemos švenčių laikotarpiu

2

Norime pasidalinti naujausiais tyrimais, atskleidžiančiais pirkimo tendencijas tarp interneto vartotojų žiemos švenčių laikotarpiu.

Interneto vartotojai 2012 m. pirkiniams išleis daugiau

Nyksta takoskyra tarp pirkimo internetu ir parduotuvėse. 80% pirkėjų naršys internete ieškodami dovanos prieš ją perkant ir naudos ne vieną įrenginį (kompiuterius, telefonus). 51% iš pradžių nagrinės pasiūlymus internete, prieš einant į parduotuves, 17% pirmiau apsilankys parduotuvėse ir po to pirks internetu, 32% naršys internete ir lankysis parduotuvėse, tada pirks internetu. Interneto vartotojų migracija keliu “Internetas-parduotuvės” tampa vis intensyvesnė.

Interneto vartotojai perka gudriau. Pirkti interneto vartotojai šiemet pradeda anksčiau ir naudojasi skirtingais įrenginiais siekdami prieš pirkimą gauti daugiau informacijos. 45% žmonių paliks neįsigytą prekę el. parduotuvės krepšelyje, 45% persiųs sau el. laišką ar nuorodą, 32% atliks naują paiešką kitame įrenginyje.

Didėja rekomendacijų internetu reikšmė. YouTube, forumų ir socialinių tinklų pagalba žmonės dalinasi nuomone ne tik su pažįstamais, ber ir aibe kitų žmonių. 13% interneto vartotojų ketina peržiūrėti susijusius video prieš priimdami sprendimą, 48% naudosis mobiliais įrenginiais, kad peržiūrėtų kitų vartotojų atsiliepimus.

Dauguma interneto vartotojų šiemet švenčių periodu ketina pirkti drabužius, juvelyriką, kosmetikos produktus, žaislus, elektroninius prietaisus.

Prieš Kalėdas daugiausiai perkami drabužiai, elektroniniai prietaisai, žaislaiDidėja interneto, kaip informacijos šaltinio priimant sprendimą pirkti, reikšmė.

Prieš pirkdami dovanas, dauguma žmonių informacijos ieško interneteDidelė dalis neapsisprendusių pirkėjų dovanų per šias šventes ieškos Google.

37% interneto vartotojų dovanų idėjų ieško GoogleInterneto parduotuvės tampa vis rimtesnėmis konkurentėmis tradicinėms.

Pirkimai internetu sudaro vis didesnę dalį pirkimų švenčių metuPradedant ieškoti dovanų anksčiau, 31% pirkėjų planuoja apsipirkti gruodžio pradžioje. Visos tendencijos išsamiau aprašomos čia.

Praėjusių metų pošventinės studijos atskleidė, kad e-komercija augo 15%, internete dovanų ieškojo 76% pirkėjų, o daugiau nei pusė jų tikėjosi nemokamo prekių pristatymo.

Mūsų analizuotose tradicinių dovanų rinkose taip pat aiškios augimo tendencijos žiemos švenčių laikotarpiu. Pavyzdžiui, apatinio trikotažo paieškos Google prieš šv. Kalėdas gerokai suaktyvėja ir iš esmės toks pakilimas tęsiasi iki vasario antros pusės.

Kalėdinis laikotarpis - tinkamas Google reklamuoti apatinį trikotažą

Ieškantiems daugiau informacijos rekomenduojame pasiskaityti Google atliktus tyrimus.

Share.

About Author

2 Comments

  1. Vladas Sapranavičius on

    Jei toks tyrimas būtų per visą Europą, tai pamatytume įdomų trendą:
    50% pirks mažiau dėl ekonominės situacijos
    50% pirks daugiau dėl ekonominės situacijos
    :-)

  2. Pingback: Užrašinė #6 | Ragaišio užrašai

Leave A Reply