Verslui keliantis į internetą, socialiniai tinklai tampa viena pagrindinių klientų aptarnavimo terpių, o judėjimas internete dažnai prasideda nuo paieškos sistemos. SEO didina tikslinių lankytojų skaičių, kartu su socialiniais tinklais prisideda prie prekinio ženklo stiprinimo, o reklaminių banerių beveik niekas nespaudžia. Visgi – kaip tai atrodo skaičiais?
- 16% įmonių bendrauja su klientais socialinėje žiniasklaidoje (soc. tinkluose, bloguose), o per 3-5 metus tokių turėtų būti 57%.
- 22% internete praleidžiamo laiko vartotojai skiria būtent socialinei žinisklaidai, visų pirma socialiniams tinklams.
- 71% vartotojų teigia, kad įmonės vadovo indėlis socialinėje žiniasklaidoje (pvz., pasisakymai tam tikrais klausimais) prisideda prie įmonės brando kūrimo.
- 92% darbuotojų atrankos profesionalų tinkamų kandidatų ieško ir socialiniuose tinkluose.
- 20% visų puslapių peržiūrų internete atliekama Facebook’e, kur moterys sudaro 57% visų vartotojų.
- B2C sektoriaus įmonės, kurios reguliariai rašo tinklaraštį, sulaukia vidutiniškai 88% daugiau aktyvumo (užklausų, skambučių, registracijų ir t.t.) iš potencialių klientų, o B2B įmonės – vidutiniškai 67% daugiau.
- B2B kompanijos, kurios teikia reikšmę SEO, per pastaruosius metus lankytojų srautą vidutiniškai padidino 25%, o tos, kurios neteikė – prarado vidutiniškai 15%.
- 46% visų paieškų sudaro informacijos apie prekes ar paslaugas paieškos.
- 31% interneto vartotojų nespaudžia reklaminių banerių, nes bijo, kad jų tolesnis judėjimas būtų sekamas, o 57% nerimauja, kad gali gauti spam’ą nuo reklamos užsakovų.
Jei domina skaičiai, įvairiausios statistikos galima rasti Google, Socialbakers ar marketingo žmonėms skirtuose portaluose. Tai gali duoti naujų minčių kaip pritraukti pirkėjus.
2 Comments
Informatyvus straipsnis, tik leisiu sau pastebėti:
“… o reklaminių banerių beveik niekas nespaudžia” ir “…31% interneto vartotojų nespaudžia reklaminių banerių”.
Tai ar beveik niekas ar 31%?
Elvinai,
reklaminius banerius spaudžia labai mažas procentas tų, kuriems rodoma reklama (su retomis išimtimis).
Iš tų, kurie nespaudžia banerių, 31% nespaudžia, nes bijo, kad jų tolesnis judėjimas bus sekamas, 57% nerimauja dėl spam’o – čia kalbama apie priežastis, kodėl baneriai nespaudžiami ir pateikiama procentinė priežasčių išraiška.