Dauguma tų, kurie yra girdėję apie SEO, yra girdėję ir tai, kad vienas iš SEO darbų yra nuorodų talpinimas. Visgi, išgirdus tiek ne visada norima girdėti kažką daugiau. ir svetainės optimizavimas patikimas tiems “specialistams”, kurie nuo nuorodų talpinimu pradeda ir baigia savo “strategiją”. Kartais tenka susidurti su potencialaus kliento klausimu – “Kiek nuorodų bus nukreipta į mūsų įmonės svetainę?” – ir tada neišvengiama šviečiamoji sesija tema “kokybė, o ne kiekybė”.
Ne vienai įmonei SEO šarlatanai pripliauškia, kad bus įdėta ar nupirkta (!) dešimt tūkstančių nuorodų, kas leis svetainei greitai iškilti Google paieškoje. Pirma, Google’as ryžtingai kovoja su nuorodų pirkimu, ką puikiai iliustruoja ir tikslingi sistemos algoritmų atnaujinimai. Antra – šimtas aukštos kokybės nuorodų didelį svorį turinčiuose interneto šaltiniuose turi kur kas didesnę vertę negu tūkstančiai atmestinai sudėliotų nuorodų menkaverčiuose. Kad nekiltų pagunda kišt nagų ten, kur galima skaudžiai nudegt, siūlom susipažinti su detalia Link Research Tools atlikto tyrimo informacija, arba tiesiog įsidėmėti, kad Google sistema ilgainiui aptiks netikras nuorodas ir jūsų “SEO” baigsis liūdnai.
Nuorodų pirkimas, ypač po Google “Panda” ir “Penguin” algoritmo pakeitimų, Google sistemos vertinimu yra labai neigiamas dalykas, turintis ilgalaikių pasekmių. Google’as siekia vartotojams pateikti vertingesniu turiniu pasižyminčias ir vartotojo užklausas labiau atitinkančius paieškos rezultatus, todėl itin atidžiai sekamas kiekvienos svetainės nuorodų tinklelis. Tokie staigūs šoktelėjimai, kaip pavyzdyje žemiau, duoda paieškos sistemai signalą, kuris nieko gero nežada greitų rezultatų siekiantiems svetainės savininkams.
Rekomenduojame optimizuojant svetainę nepirkti nuorodų ir nedėlioti jų bet kur – laiko klausimas, kada paieškos sistema nenatūralų jų skaičiaus didėjimą pastebės ir svetainė ilgam neteks galimybės pakilti pozicijomis, o galbūt ir gerokai nukris.