Kalifornijoje, JAV, įsikūrusi autoritetinga interneto marketingo (IM) agentūra Webmarketing 123 paskelbė naujausius kasmetinio IM rinkos būklės tyrimo duomenis. Rugpjūtį-rugsėjį atlikta išsami daugiau kaip 500 Jungtinių Valstijų įmonių marketingo vadovų apklausa parodė, kad SEO labiau nei „mokėk už paspaudimą“ (PPC) ar socialinės medijos (Facebook, Twitter ir kt.) marketingo priemones įtakoja interneto vartotojų susidomėjimą įmonių prekėmis ar paslaugomis.
2/3 apklaustųjų sudarė B2B marketingo atstovai, likę save priskyrė B2C kategorijai.
Nors kai kurie tyrimo duomenų rodikliai šiose kategorijose skiriasi, tiek B2B, tiek B2C marketingistai teigia, kad SEO atveda daugiausiai potencialių pirkėjų/sugeneruoja daugiausiai pardavimų. B2B kategorijoje šis rodiklis ypač ryškus.
Tiek B2B, tiek B2C marketingistai išskyrė tinklapių lankytojų srautą kaip pagrindinį IM priemonių efektyvumo rodiklį.
B2B sektorius didžiausią IM biudžeto dalį skiria SEO, B2C – „mokėk už paspaudimą“ principo reklamai.
Tyrimo duomenis, viename iš didžiausių paieškos sistemų marketingo tinklaraščių paskelbtus prieš tris dienas, galima atsisiųsti iš jį atlikusios agentūros tinklapio.
1 Comment
Pingback: Trumpai apie tai, kodėl Google reklama turi eiti koja kojon su SEO | SEM.LT blog’as