Geriausi pastarųjų metų interneto reklamos darbai

0

Vis dar nerimsta kalbos apie geriausias pasaulio interneto reklamos kampanijas, pelniusias auksinius, sidabrinius ar bronzos „Liūto“ trofėjus tarptautinėje kūrybiškumo šventėje – prestižiniame festivalyje „Kanų Liūtai 2014“.

Iš viso šiais metais  „Kanų Liūtų“ teisėjai vertino net 37 tūkst. darbų iš viso pasaulio 18-oje skirtingų kategorijų. Mums aktualiausia – skaitmeninė (ang. Cyber) kategorija ir geriausios pastarųjų metų interneto kampanijos.

Šioje kategorijoje buvo įteikti net 3 patys aukščiausi – „Grand Prix“ – apdovanojimai, virš dvidešimties auksinių „Liūtų“, penkios dešimtys sidabrinių, beveik aštuoniasdešimt bronzos apdovanojimų.

Keletas šių metų labiausiai apdovanotų skaitmeninių kampanijų:

CHIPOTLE:

Skaitmeninėje kategorijoje „Grand Prix“ apdovanojimas ir 2 auksiniai „Liūto“ trofėjai atiteko žinomo meksikiečių restorano „Chipotle“ iniciatyva įgyvendintai reklamos kampanijai „Kaliausė“. „Grand Prix“ įteiktas už įvairių platformų integruotą panaudojimą.

Projekto „Kaliausė“ tikslas – didinti žmonių sąmoningumą, kad šie vėl pradėtų vartoti natūralų ir sveiką maistą. Reklamos kampanijai buvo sukurti animuotas vaizdo klipas, mobilusis žaidimas ir speciali daina. Žaidimą iš „IOS App Store“ galima parsisiųsti nemokamai.

Vaizdo klipas ir žaidimas tęsia filmo „Willy Wonka ir šokolado fabrikas“ istoriją, kai žaidėjai kaliausei padeda ištaisyti padarytas skriaudas.

Labai mažai klientų žinojo, kad „Chipotle“ iš esmės pakeitė greito maisto rinką. Dėl to kampanijos kūrėjai nusprendė papasakoti „Chipotle“ istoriją kuo daugiau žmonių, kad šie emociškai prisirištų prie prekės ženklo, patikėtų ir taptų lojalūs klientai.

Rezultatai:

  • Iš viso projektas „Kaliausė“ žiniasklaidoje buvo paminėtas 614 mln. kartų.
  • Per pirmąjį mėnesį projektas sukėlė 18,4 mln. įvairių diskusijų 17-oje skirtingų socialinių tinklų. Pirmą kartą „Chipotle“ tinklas aplenkė „Taco Bell“ pagal žinomumą socialiniuose tinkluose.
  • Nuo pasirodymo dienos vaizdo klipas jau sulaukė per 12,5 mln. peržiūrų. 650 tūkst. žmonių parsisiuntė žaidimą į savo mobiliuosius telefonus.
  • Speciali daina iš „iTunes“ nupirkta 13 tūkst. kartų.

Restoranų tinklas veikia JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje, Vokietijoje, ir Prancūzijoje, specializuojasi „burritos“ ir „tacos“ gaminime.

 24 HOURS OF HAPPY:

Pharrell Williams „24 hours of happy“ yra pirmoji pasaulyje 24 val. trunkanti daina. Šis projektas „Kanų Liūtų“ festivalyje pelnė „Grand Prix“ apdovanojimą už meistriškumą inovatyviai panaudoti technologijas ir net 5 auksinius „Liūto“ trofėjus skaitmeninėje kategorijoje. Dainą „Happy“ parašė ir atliko amerikiečių dainininkas ir prodiuseris Pharrell Williams. Taip pat ši daina yra filmo „Despicable Me 2“ garso takelis.

24-ių valandų dainos vaizdo klipas buvo filmuotas daugiau nei 15 dienų, po kurių laukė 2 mėnesiai darbo su filmuota medžiaga, maketavimu. Pagrindinės naudotos technologijos: HTML5, Youtube HTML 5 player, php. Projektas buvo pritaikytas ir planšetinams kompiuteriams.

Didžiausia problema, su kuria susidūrė dainos vaizdo klipo kūrėjai, kaip padaryti, kad visos 24 valandos būtų pritraukiančios žiūrovų dėmesį.

Galiausiai buvo atrinktos 38 valandos vaizdo įrašų, iš kurių montuotas galutinis vaizdo klipas. Vienas iš svarbiausių kriterijų, – kad muzika niekada nesiliautų.

Projekto tikslai:

  • Paskatinti singlo pardavimą.
  • Sukurti ryšį tarp Pharrell ir jo gerbėjų, pasiūlant šiems unikalią patirtį.
  • Padaryti pasaulį laimingesnį.

Projektas sulaukė didžiulio pasisekimo:

  • Singlo pardavimai išaugo 14 tūkst. kartų.
  • Dainos puslapis internete buvo peržiūrėtas daugiau  nei 10 mln. kartų.
  • Žmonės visame pasaulyje jautė emocinį ryšį su Pharrell, buvo nufilmuota begalė atsakų į šį vaizdo klipą.
  • Jungtinių tautų organizacija kovo 20-ąją paskelbė pasauline laumės diena, o Pharrell Williams – šios dienos ambasadoriumi.
  • Svarbiausia – kurį laiką pasaulis buvo šiek tiek laimingesnis.

VOLVO:

„Volvo“ per metus pristatė net 5 naujus sunkvežimių modelius ir rado puikų būdą, kaip viso pasaulio gyventojus priversti kalbėti apie sunkvežimius.

Kūrybinė idėja – atlikti ekstremalius testus, skirtus tam tikroms sunkvežimių savybėms pabrėžti. Tiesioginiame testavime niekada negalėjai būti užtikrintas dėl rezultato, dėl to įvairi ir plati publika taip pat buvo įtraukta į visą procesą, sirgo už bandymų sėkmę.

Ši kampanija pelnė „Kanų Liūtų“ aukščiausią apdovanojimą „Grand prix“ už kūrybiškumą ir bendrą vartotojų sugeneruotą turinį socialiniuose tinkluose bei 3 auksinius „Liūto“ trofėjus.

SWEETIE:

Net 6 auksinius „Liūtus“ pelnė „Sweetie“ projektas. Virtuali dešimties metų mergaitė, pavadinta „Sweetie“, vilioja šimtus pedofilų, ketinančių pirkti mergaitės sekso paslaugas internetu.

Ir kitos kampanijos:

Share.

About Author

Andrius

sem.lt vadovas skaitmeninės rinkodaros srityje sukasi jau daugiau nei 10 metų, o su interneto projektų kūrimu ir vystymu dirba nuo 2003m. Andrius sėkmingai vadovauja ir rūpinasi sem.lt augimu nuo 2010m.

Leave A Reply