Google reklama sulaukė didelio susidomėjimo Versli Lietuva renginyje

0

Spalio 7-8 d. Litexpo parodų centre Vilniuje vykęs Versli Lietuva renginys, skirtas verslumui skatinti ir pradedantiems verslininkams supažindinti su verslo sąlygomis Lietuvoje, sulaukė didelio susidomėjimo.

Pirmąją dieną, penktadienį, vyko bendro pobūdžio pristatymai-pranešimai nuo A iki Z: verslo idėjos, mokesčiai, e-įrankiai verslui, verslo finansavimas ir t.t. Šeštadienį didžiulė salė buvo suskirstyta į 7-ias ar 8-ias mobiliomis konferencijų sienomis atitvertas patalpas, kuriose iš anksto užsiregistravę lankytojai galėjo dalyvauti workshop‘uose – praktiniuose užsiėmimuose.

Penktadienį tradiciškai prasidėjusi nuo svečių sveikinimų konferencija įgavo praktiškesnį pagreitį ir persirito į verslininkų – praktikų pranešimus, o piką pasiekė 11:30, kai į 5.1 salę sugužėjo gausus būrys įvairaus amžiaus renginio dalyvių išvysti tų, kurie įgyvendino daugelio svajonę – tapo Google kolektyvo dalimi. Regimantas, kurį turėjome džiaugsmo priimti savo biure birželį (Svečiai iš Google), ir Gabrielė, Google kompanijos atstovai Lietuvos rinkai,  paprašyti pristatyti Google AdWords reklamos galimybes, prikaustė dalyvių dėmesį nuo pirmų minučių.

Išties, tokių prezentacinių įgūdžių derėtų pasimokyti daugeliui įvairių renginių pranešėjų – jokio skaitymo ir puikus bendravimas su auditorija. Viena akimi stebėdami pristatymą, o kita – susirinkusią publiką, nematėme NEI VIENO, kuris užsiimtų pašaline veikla – kalbėtų telefonu, paišytų, šbabždėtųsi su šalia sėdinčiais. Visi įdėmiai klausė, o vidutiniškai vienas iš dešimties ir užsirašinėjo tai, ką girdėjo. Plika akimi buvo matyti, kad dauguma susirinkusių kažką apie reklamą Google paieškoje jau buvo girdėję, keli pakėlė rankas kai žiūrovų buvo paklausta kas turi patirties su Google AdWords kampanijom. Buvo akivaizdu, kad rytojaus workshop‘as bus sausakimšas.

Šeštadienis buvo padalintas į dvi praktinių seminarų sesijas po dvi valandas. Kiekvienos sesijos metu galima buvo dalyvauti viename workshop‘e, tačiau reikėjo iš anksto užsiregistruoti.

Visa Google salytė buvo užpildyta, kai kuriems teko ir stovėti. Į kiekvieną pranešėjų klausimą apie susirinkusiųjų veiklą bei susidomėjimo Google AdWords reklama priežastis kilo daugybė rankų, kiekvieną seminaro dalį lydėjo pradedančių ir esamų verslininkų klausimai.

Pakaitomis kalbėję Google atstovai analizavo auditorijos pateiktus pavyzdžius, dalinosi patarimais bei įžvalgomis tiek teoriniais klausimais tiek praktiniais kampanijų įgyvendinimo aspektais.

Dvi valandos netruko prabėgti itin greitai. Visiems kartu nusifotografavus,

nemaža dalis seminaro dalyvių susitelkė ties pranešėjų stalu, laukdami kada galės užduoti klausimą.

Priėję pasisveikinti su Regimantu ir Gabriele, nejučia įsitraukėme į diskusiją reklamos Google bei internete apskritai klausimais ir po penkių minučių  iš vienos klausytojos sulaukėme konkretaus pasiūlymo skaityti pranešimą interneto marketingo tema vienoje iš Lietuvos aukštųjų mokyklų.

Po gero pusvalandžio, prieš antros sesijos pradžią atsisveikindami su kolegomis iš Google Dublino būstinės, džiaugėmės galimybe dar kartą įsitikinti tiek mūsų įgyvendinamų sprendimų perspektyva Lietuvoje, tiek šiltomis akimirkomis daugeliui naudingame renginyje.

Share.

About Author

Leave A Reply