Kokias interneto marketingo priemones vertina B2B ir B2C marketingo žmonės?

2

Kiekvienais metais pasaulyje puikiai žinoma digital agentūra Webmarketing123 skelbia ataskaitas apie interneto marketingo būklę. Kiekvieną kartą jų apklausoje dalyvauja daugiau kaip 500 marketingo žmonių iš skirtingų industrijų, skirtingo dydžio įmonių. Dalis jų B2B atstovai, dalis savo nuomonę pateikia kaip B2C. Nors agentūra įsikūrusi JAV, ir apklausiami dėl objektyvių priežasčių yra JAV kompanijų marketingistai, Webmarketing123 studijos vertinamos visuose žemynuose kaip parodančios bene tiksliausias tendencijas daugelyje šalių. Taigi, antro 2012 m. ketvirčio studija:

Du trečdaliai apklausos dalyvių – B2B atstovai.

Apklausos-dalyviu-pasiskirstymas (1)

Skiriasi ne tik B2B ir B2C marketingo žmonių skaičius, bet ir jų nurodyti svarbiausi interneto marketingo tikslai – B2B sektoriaus atstovai išskyrė leads’us, žinomumo didėjimą:

B2B-atstovai-išskiria-pardavimus-ir-žinomuma (1)B2C sektoriaus žmonės interneto marketingą naudoja visų pirma didindami įmonės/prekių ženklų žinomumą, o ir nuo kitų tikslų tokio atotrūkio kaip B2B atveju nėra:

B2C-sektoriui-svarbiausias-žinomumo-didinimas (1)

Skirtingai nuo praėjusių metų, šiais B2B marketingo žmonės daugiau reikšmės skiria marketingui socialinėje žiniasklaidoje, o B2C linkę labiau pripažinti SEO vertę:

Kas-veiksmingiausia-internete (1)Daugiau kaip 4 iš 5 tiek B2B, tiek B2C marketingistų patvirtino, kad optimizuoja savo kompanijų svetaines:

4-is-5-atlieka-SEO-savo-kompaniju-svetainems (1)SEO efektyvumą kompanijos matuoja skirtingai, priklausomai nuo žinių/įgūdžių ir tikslų internete. Visgi dauguma pagrindiniu rodikliu laiko bendrą lankytojų srautą, lankytojų srautą iš organinės paieškos ir pagal kiek raktinių žodžių svetainė patenka į pirmą paieškos sistemos puslapį:

Kaip-matuojamas-SEO-efektyvumas (1)Pažymėtina tai, kad dauguma žiūri į bendro lankytojų srauto augimą, nors tiesiogiai SEO didina tik organinį. Visgi, optimizavus svetainę didėja ir bendras žinomumas, tad lankytojų daugėti gali ir kituose kanaluose.

PPC (pay per click – Google AdWords) savo interneto marketingo tikslams taip pat naudoja dauguma abiejų kategorijų marketingistų:

Dauguma-naudoja-mokek-už-paspaudima-tipo-reklama (1)Nors didelė dalis kompanijų tiek SEO, tiek PPC kampanijas įgyvendina in-house, jos pripažįsta, kad efektyviau jas patikėti agentūroms:

Dirbti-su-agenturomis-efektyviau (1)Dėmesį į šiuos duomenis turėtų atkreipti kompanijos, kurios linkusios viską daryti pačios – ilgainiui tai kainuos brangiau, o rezultatai bus prastesni.

Nemažai dėmesio ataskaitoje skiriama socialinės žiniasklaidos reikšmei tiek B2B, tiek B2C. Jei B2C marketingistų aktyvumas socialiniuose tinkluose fiksuotas nuo pat pradžios, tai B2B kategorijoje šis aktyvumas pastebimai auga paskutiniu metu, o apskritai socialiniuose tinkluose nesireiškia tik 1 iš 10 kompanijų:

Aktyvumas-socialiniuose-tinkluose 15

Apklausa buvo atlikta 2012 m. liepą, naudojant online apklausų įrankius.

Šiek tiek daugiau informacijos galima rasti atsisiuntus ataskaitą čia arba užsisakius naujienlaiškį.

Share.

About Author

2 Comments

  1. Sumaišėt, neatitinka paveiksliuko:
    “Skirtingai nuo praėjusių metų, šiais B2B marketingo žmonės daugiau reikšmės skiria marketingui socialinėje žiniasklaidoje, o B2C linkę labiau pripažinti SEO vertę:”
    Ar kažką ne taip supratau..?

  2. Klaudijus on

    Vaidai, turbūt praleidai sakinio pradžią – “skirtingai nuo praėjusių metų”:)
    Praėjusiais metais B2B buvo linkę social media skirti mažiau reikšmės, o B2C mažiau žavėjosi SEO.

Leave A Reply