Google paskelbė paieškos rezultatų atvaizdavimo pakeitimus

0

Google paskelbė, kad po ilgų testavimų netrukus pakeis rezultatų atvaizdavimą Google paieškoje pagal vartotojų užklausas konkurencingose rinkose. Vietoje įprastai matomų 3 pirmų reklaminių pozicijų atsiras 4, o dešinėje rodomi mokami skelbimai nebebus rodomi.

New search results

Old search results

Kokie tikėtini pokyčiai įvyks dėl šio pakeitimo ir kas iš to išlošia?

1. Taip, tikėtina, kad atvesti lankytoją į svetainę iš mokamų Google pozicijų brangs. Kadangi apačioje esančios pozicijos yra menkai matomos ir susilaukia mažo lankytojų srauto, padidės konkurencija dėl pirmų 4 pozicijų. Atitinkamai išaugs kaina už paspaudimą (lankytoją).

2. Šis Google sprendimas turi įtakos ir organinei paieškai (nemokami paieškos rezultatai). Organinės paieškos rezultatai pasislenka per vieną eilutę žemiau, sumažėją jų matomumas, atitinkamai didesnis lankytojų dėmesys tenka mokamiems skelbimams. Todėl apskritai išaugs lankytojų srautas, ateinantis iš mokamų reklamos pozicijų.

3. Šis Google sprendimas yra dėkingas dideliems verslams, kurie ir taip dominuodavo pirmose pozicijose. Nedėkingas mažesniems verslams, kuriems gerokai išauga kaštai norint efektyviai reklamuotis Google paieškoje.

4. Šis Google sprendimas neturi įtakos dviejų tipų reklamos kampanijoms:  apsipirkimo kampanijoms “Google shopping campaigns” ir reklamos pozicijoms žinių grafoje “knowledge panel” (šių tipų kampanijos kol kas nėra įgalintos Lietuvoje). Tad tikėtina smarkiai didės poreikis užimti šias pozicijas. Ypač patrauklios turėtų tapti apsipirkimo kampnijos “Google shopping campaigns”.

Ad In The Knowledge Panel (1)

Google shopping (1)

Google shopping 22 (1)

p.s. pagal kokias užklausas keisis paieškų rezultatai nėra atskleidžiama (nedetalizuojama). “Update from Google #2: this change is global and impacts all languages. I asked for clarification on the commercial queries, and they are queries where people express a deep intention to buy.”

Šaltiniai:

http://www.marketing-mojo.com/blog/transitioning-plas-shopping-campaigns-google-adwords/
http://www.verticalrail.com/kb/shopping-campaigns-google-adwords/
http://www.thesempost.com/google-adwords-switching-to-4-ads-on-top-none-on-sidebar/

Share.

About Author

Darius

Leave A Reply