Tik prieš keletą dienų pristatytas naujausias „Google“ BETA produktas – palyginamoji reklama.
Šis sprendimas informacijos ieškotojus įgalina greitai ir patogiai pamatyti, kokius ieškomus produktus siūlo konkurentai, lengvai galima juos palyginti tarpusavyje. Tai yra mokamos „Google“ reklamos sprendimas. Tiesa, kol kas testuojamas tik tam tikrose rinkose: kreditinių kortelių, atsiskaitomųjų sąskaitų, taupomųjų sąskaitų, CD.
Verslui šis sprendimas būtų patrauklus dėl mokėjimo už rezultatą (angl. cost-per-lead). Šiuo atveju, klientas galėtų palikti savo kontaktus tam, kad su juo susisiektų produkto pardavėjas ar paslaugos teikėjas.
Palyginamoji reklama gerokai palengvintų ir pačių informacijos ieškotojų darbą, kurie būtų nukreipiami tiesiai į norimą pasiūlymą. Be to, garantuojamas saugumas: besireklamuojantiems nebūtų siunčiama jokia asmeninė klientų informacija. Nebent vartotojai patys pasirinktų kitaip.
Kol kas palyginamoji reklama yra tik testuojama ir reklamos užsakovams nepasiekiama, tačiau jau spėjo užsitraukti Didžiosios Britanijos kainų palyginimo sistemų kūrėjų nemalonę.
Ar ateis šis sprendimas į Lietuvą ir kaip į tai reaguos mūsų kainų palyginimo sistemų kūrėjai? Galime tik nuraminti, patirtis rodo – jei ir ateis į Lietuvą, ateis negreitai.