Kitas „Google“ žingsnis – palyginamoji reklama

0

Tik prieš keletą dienų pristatytas naujausias „Google“ BETA produktas – palyginamoji reklama.

Šis sprendimas informacijos ieškotojus įgalina greitai ir patogiai pamatyti, kokius ieškomus produktus siūlo konkurentai, lengvai galima juos palyginti tarpusavyje. Tai yra mokamos „Google“ reklamos sprendimas. Tiesa, kol kas testuojamas tik tam tikrose rinkose: kreditinių kortelių, atsiskaitomųjų sąskaitų, taupomųjų sąskaitų, CD.

Palyginamoji reklama

Verslui šis sprendimas būtų patrauklus dėl mokėjimo už rezultatą (angl. cost-per-lead). Šiuo atveju, klientas galėtų palikti savo kontaktus tam, kad su juo susisiektų produkto pardavėjas ar paslaugos teikėjas.

Palyginamoji reklama gerokai palengvintų ir pačių informacijos ieškotojų darbą, kurie būtų nukreipiami tiesiai į norimą pasiūlymą. Be to, garantuojamas saugumas: besireklamuojantiems nebūtų siunčiama jokia asmeninė klientų informacija. Nebent vartotojai patys pasirinktų kitaip.

Kol kas palyginamoji reklama yra tik testuojama ir reklamos užsakovams nepasiekiama, tačiau jau spėjo užsitraukti Didžiosios Britanijos kainų palyginimo sistemų kūrėjų nemalonę.

Ar ateis šis sprendimas į Lietuvą ir kaip į tai reaguos mūsų kainų palyginimo sistemų kūrėjai? Galime tik nuraminti, patirtis rodo –  jei ir ateis į Lietuvą, ateis negreitai.

Share.

About Author

Andrius

sem.lt vadovas skaitmeninės rinkodaros srityje sukasi jau daugiau nei 10 metų, o su interneto projektų kūrimu ir vystymu dirba nuo 2003m. Andrius sėkmingai vadovauja ir rūpinasi sem.lt augimu nuo 2010m.

Leave A Reply