Šiek tiek social media ir susijusios statistikos

LinkedInShare

Verslui keliantis į internetą, socialiniai tinklai tampa viena pagrindinių klientų aptarnavimo terpių, o judėjimas internete dažnai prasideda nuo paieškos sistemos. SEO didina tikslinių lankytojų skaičių, kartu su socialiniais tinklais prisideda prie prekinio ženklo stiprinimo, o reklaminių banerių beveik niekas nespaudžia. Visgi – kaip tai atrodo skaičiais?

Facebook populiarumas

  • 16% įmonių bendrauja su klientais socialinėje žiniasklaidoje (soc. tinkluose, bloguose), o per 3-5 metus tokių turėtų būti 57%.
  • 22% internete praleidžiamo laiko vartotojai skiria būtent socialinei žinisklaidai, visų pirma socialiniams tinklams.
  • 71% vartotojų teigia, kad įmonės vadovo indėlis socialinėje žiniasklaidoje (pvz., pasisakymai tam tikrais klausimais) prisideda prie įmonės brando kūrimo.
  • 92% darbuotojų atrankos profesionalų tinkamų kandidatų ieško ir socialiniuose tinkluose.
  • 20% visų puslapių peržiūrų internete atliekama Facebook’e, kur moterys sudaro 57% visų vartotojų.
  • B2C sektoriaus įmonės, kurios reguliariai rašo tinklaraštį, sulaukia vidutiniškai 88% daugiau aktyvumo (užklausų, skambučių, registracijų ir t.t.) iš potencialių klientų, o B2B įmonės – vidutiniškai 67% daugiau.
  • B2B kompanijos, kurios teikia reikšmę SEO, per pastaruosius metus lankytojų srautą vidutiniškai padidino 25%, o tos, kurios neteikė – prarado vidutiniškai 15%.
  • 46% visų paieškų sudaro informacijos apie prekes ar paslaugas paieškos.
  • 31% interneto vartotojų nespaudžia reklaminių banerių, nes bijo, kad jų tolesnis judėjimas būtų sekamas, o 57% nerimauja, kad gali gauti spam’ą nuo reklamos užsakovų.

Jei domina skaičiai, įvairiausios statistikos galima rasti Google, Socialbakers ar marketingo žmonėms skirtuose portaluose. Tai gali duoti naujų minčių kaip pritraukti pirkėjus.



LinkedInShare
This entry was posted in Facebook and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Šiek tiek social media ir susijusios statistikos

  1. Elvis says:

    Informatyvus straipsnis, tik leisiu sau pastebėti:
    “… o reklaminių banerių beveik niekas nespaudžia” ir “…31% interneto vartotojų nespaudžia reklaminių banerių”.
    Tai ar beveik niekas ar 31%?

    • Klaudijus says:

      Elvinai,
      reklaminius banerius spaudžia labai mažas procentas tų, kuriems rodoma reklama (su retomis išimtimis).
      Iš tų, kurie nespaudžia banerių, 31% nespaudžia, nes bijo, kad jų tolesnis judėjimas bus sekamas, 57% nerimauja dėl spam’o – čia kalbama apie priežastis, kodėl baneriai nespaudžiami ir pateikiama procentinė priežasčių išraiška.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>