Atsigręžiant į PPC – daugėja atrandančių Google reklamą

1

Paskutinį 2011 m. mėnesį, pagauti visanešančios bangos, dalijomės įžvalgomis (tiek savo, tiek kitų protingų žmonių), prognozėmis bei nuomonėmis. Praėjusią savaitę, grįždami prie savo „šaknų“, pasidalijome patarimais kaip efektyviau naudotis Google paieška.

Google naudoja dauguma tautiečių bei kitų šalių gyventojų, tarp jų ir nemažai verslo atstovų, tačiau ne kiekvienas atsimena, kad tai ne tik paieškos sistema, bet ir efektyvios reklamos platforma.

Lyginti Lietuvos ir kitų šalių interneto reklamos rinkų, ypač didžiųjų, negalime dėl rinkos dydžių skirtumo, tačiau į tam tikras bendras tendencijas dėmesį atkreipti būtina.  Jungtinėje Karalystėje jau 2009 m. interneto reklama pralenkė TV reklamos rinką, o metais anksčiau paieškos sistemų marketingas, kurio ženklią dalį sudaro Google sprendimai, glemžėsi didesnę interneto marketingo biudžeto dalį. Jungtinėse valstijose, daugeliu atveju diktuojančiose naujojo marketingo madas likusiam pasauliui, išlaidos jau vien reklamai Gooogle paieškoje atima žadą – rinkos milžinai per mėnesį išleidžia milijonus dolerių. Sparčiausiai interneto reklamos rinka auga ir Lietuvoje.

Bendra Lietuvos interneto reklamos rinka, skirtingais vertinimais, siekia 30-40 milijonų litų per metus. Keletą metų iš eilės šis kanalas auga, didėja ir dėmesys reklamai Google, šiemet, tikėtina,  pasieksiantis geriausius rezultatus iki šiol.

Egzistuoja ir kitos PPC (pay per click arba „mokėk už paspaudimą“) tipo reklamos formos bei tinklai, kai kurie jų ir gana populiarūs, tačiau reklama Google – kitokia. Atsiranda vis daugiau tai patvirtinančių, verslą įkvepiančių pavyzdžių.

Daugelyje rinkų vadinamoji mokama paieška yra užpildyta ir norint įsiterpti, tenka konkuruoti.

google reklama

 

Todėl jei nesate tarp tų, kurie atrado Google ne tik kaip informacijos paiešką, geriau į traukinį nepavėluoti.

Kitą savaitę sužinosite, kodėl reklamuotis Google paieškoje perkant kuponus neprotinga, tad nepamirškite užsukti!

Share.

About Author

1 Comment

  1. Vlastimil Kopytov on

    Nice info about Lithuanian online bay.
    I am interested in comparison with Czech Republic bay how big difference it is. On what level online marketing in Lithuania is today.

    Regards,
    Vlastimil.

Leave A Reply